A Spartoo sütiket használ, az Ön tapasztalatainak javítása érdekében. Így ezen webhely böngészésének folytatásával, elfogadja azok használatát, hogy látogatási statisztikákat lehessen készíteni, továbbá, hogy személyre szabott ajánlatokat és célzott hirdetéseket biztosíthasunk az Ön számára. Szeretne Még több tudnivaló ? Szeretne Állítsa be a sütiket ?

Segítség

06 1 677 7696
hétfőtől - péntekig 9h00-17h00
Kövesse kérdéseit
Válasszon egy rubrikát
Rendelés előtt
Rendelés után
Fiókom
Munkahelyi elérhetőségem

Rendelés

Egy rendelés érvényesítése során tapasztalt problémák

Egy rendelés érvényesítése során tapasztalt problémák

Nem találom a kedvezménykuponomat vagy ajándékutalványomat
Amennyiben van rendelkezésre álló kedvezménye, úgy azt ügyfélfiókjában az « előnyeim » menüpontban találja. Amennyiben nem látja a felsorolt kedvezmények között, úgy elképzelhető, hogy a keresett kedvezménykupon lejárt. Minden kedvezménynek van lejárata. Előnyének kondícióját a « még több tudnivaló itt» menüpontra kattintva tekintheti meg, melyet közvetlen a kupon kódja alatt talál.
Kérjük vegye figyelembe, hogy visszaküldés esetén a kedvezménykupon nem kerül visszatérítésre.
A kuponom/ajándékutalványom nem került beszámításra
Előnyeinek kondícióit a « még több tudnivaló itt» menüpontra kattintva tekintheti meg ügyfélfiókjában közvetlen a kupon kódja alatt talál. Kedvezményei megtekintéséhez az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. A balra található « Előnyeim » menü alatt találja az « Ajándékutalványaim » pontot, melyen keresztül megtekintheti rendelkezésre álló kedvezményeit. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kedvezménykuponok nem érvényesek a leárazott termékekre, mivel e termékeken már van árengedmény. E kuponok nem összevonhatóak és sok esetben minimum vásárláshoz vannak kötve. A kedvezménykuponok nem érvényesek a partner termékekre.
Rendelésem nem jelenik meg a fiókomban
Ha rendelése nem jelenik meg fiókjában, úgy feltudja venni velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével jelezve számunkra rendelésének pontos dátumát, valamint a rendelési számot is, amennyiben megőrizte azt.
Kosaram
Egy termék kosárba helyezése
Tekintse meg a termék oldalát, melyet a kosarába szeretne tenni. Válassza ki a kívánt méretet, majd kattintson a « Kosárba teszem » gombra.
Kosarának érvényesítése
Amennyiben szeretné kosarát érvényesíteni, úgy kattintson az oldal jobb felső részénél található « Kosaram » gombra, majd a zöld « Rendelés » gombra.
Termék törlése a kosárból
Amennyiben szeretne egy terméket kivenni kosarából, úgy kattintson a szemetes láda ikonra az adott sor végén a « végösszeg » oszlop mellett. Amennyiben a mennyiségen kíván módosítani, úgy kattintson a " + " vagy a " - " jelre a « mennyiség » oszlopban.
A kosár érvényességi ideje
A kosár érvényességi ideje 15 perc. Ezen időtartam alatt e termékre más nem tud rendelést leadni. A határidő lejártával kosara automatikusan kiürül és a kiválasztott termékek visszakerülnek értékesítésre.
Nem tudom érvényesíteni a fizetésem
A Spartoo nagymértékű erőfeszítése és a banki felületünk minősége ellenére sajnálatos módon jelentkezhetnek informatikai hibák a vásárláskor. Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztathassa a következő lépésekről. Kérdésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.

Felfedeztem egy hibát az oldalon

Felfedeztem egy hibát az oldalon

Felfedeztem egy hibát az oldalon
Nagy hangsúlyt fektetünk a leírásokra, illetve a kommunikációra általánosságban. Ha azonban hibát észlel az oldalon, előre is köszönjük, hogy jelzi azt számunkra a kapcsolatfelvételi űrlapon, vagy a 06 1 677 7696-os telefonszámon keresztül.

Fizetés

Fizetés

Fizetési módok
Spartoo termék esetén:
  • Visa vagy Mastercard bankkártya ;
  • Utánvéttel (Kizárólag az UPS futárszolgálattal lehetséges): Díja 1600Ft, mely nem visszatérítendő visszaküldés esetén. A fizetést készpénzben, pontos összegben kell végrehajtani a futárnál ;
  • Paypal ;
  • Spartoo ajándékutalvány
Partner termék esetén :
  • Visa vagy Mastercard bankkártya ;
  • Paypal ;
Biztonságos fizetés
A biztonságos fizetések érdekében a CIC bankot választottuk. Az SSL (Secure Socket Layer) protokolnak megfelelően banki adatai kódolt formában kerülnek továbbításra szerverünk részére majd egy teljesen biztonságos rendszeren kresztül bankunk számára. Semmilyen esetben sem kerülnek megőrzésre. Minden előírás megfelel a tranzakciókat garantáló biztonsági szabványoknak.
az ÁFA
Az oldalon, valamint a kosárban feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t.
Nem tudom érvényesíteni a fizetésem
Amennyiben a bankja elutasítja a fizetést, úgy rendelése automatikusan törlésre kerül és számlája nem kerül megterhelésre. Ezen esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot bankjával, hogy egyeztethesse az internetes vásárlásokra vonatkozó kondíciókat. Rendelését ezt követően ismét leadhatja.
Mi történik ha a bankom elutasítja a fizetést?
Amennyiben a bankja elutasítja a fizetést, úgy rendelése automatikusan törlésre kerül és számlája nem kerül megterhelésre. Ezen esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot bankjával, hogy egyeztethesse az internetes vásárlásokra vonatkozó kondíciókat. Rendelését ezt követően ismét leadhatja.

Kapcsolódási probléma

Kapcsolódási probléma

Kapcsolódási probléma
Amennyiben kapcsolódási problémát tapasztal, úgy elsődlegesen kérjük győződjön meg róla, hogy internet kapcsolata rendben működik. Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, úgy kérjük, hogy jelezze számunkra és részletezze milyen eszközt (számítógép, tablet, okostelefon), illetve böngészőt (Internet Explore, Mozilla Firefox, Google Chrome ...) használ annak érdekében, hogy a problémát informatikai osztályunk kivizsgálhassa.

Kiszállítás

A kiszállítás területei

A kiszállítás területei
A Spartoo.hu a következő országokba biztosít kiszállítást:

A kiszállítás módja, díja és határideje

Házhoz szállítás Magyar Postával Határidő: 6 munkanap Szállítás díja: ingyenes
Standard kiszállítás az UPS szállítóval Határidő: 6 munkanap Szállítás díja: ingyenes
Expressz kiszállítás az UPS szállítóval Délai: 1-2 munkanapot vesz igénybe, minden 13 óra előtt beérkezett rendelés esetén Szállítás díja: 5499.- Ft

Az otthoni címemtől eltérő címre szeretnék kiszállítást kérni

Az otthoni címemtől eltérő címre szeretnék kiszállítást kérni
Spartoo termék
A Spartoo termékek esetén lehetősége van a Magyar Posta, illetve az UPS futárszolgálat által az adott rendelést otthonába, munkahelyére vagy egy ismerőshöz kérni. Átvételi pontra történő kiszállítás jelenleg nem érhető el az oldalon.
Partner termék
A « partner » termékek saját szállítási és visszaküldési kondíciókkal rendelkeznek. Az adott termék oldalán látható linkek által megtekintheti az értékesítő partnerre vonatkozó részletes információkat; a kiszállítási és a visszaküldés politikáját.

Partner termékek

Partner termékek

Mi az a partner termék?
Egy partner termék egy olyan termék, melyet egy üzleti partner értékesít a spartoo oldalán keresztül. Minden partner jól kvalifikált. A Spartoo gondosan választja ki őket termékeik és szolgáltatásaik minősége alapján. E termékeknél fel van tüntetve a "Partner termék" megnevezés a termék oldalán. Továbbá az oldalon lehetőség van szűrni a partner termékekre ("Spartoo termékek" vagy "Partner Termékek") A termék oldalán látható linkek által megtekintheti az adott értékesítő partnerre vonatkozó részletes információkat; a kiszállítási és a visszaküldés politikáját.
Fizetési, szállítási és visszaküldési kondíciók partner termék esetén
Fizetés
A rendelés összege bankkártyával vagy Paypalon keresztül egyenlíthető ki a rendelés leadásakor. A fizetés biztonságos, melyet a spartoo kezel. Fizetésének adatai nem kerülnek továbbításra a partner számára partner termék vásárlása esetén.
Kiszállítás és visszaküldés
A partner szállítási és visszaküldési politikája az adott termék oldalán érhető el. Ezen oldalon rákattinthat a szállítási, illetve a visszaküldési kondíciókra, hogy részletes információhoz jusson. Igyekszünk olyan partnerekkel együtt dolgozni akik a Spartoo-hoz hasonlóan biztosítanak ingyenes szállítást, valamint ingyenes visszaküldést. Ugyanakkor, a partnerek a saját árpolitikájuk szerint biztosíthatják a szállítást és kínálhatnak ingyenes vagy fizetős visszaküldést.
Hogyan történik a partner termékek kiszállítása?
Egy a Spartoo oldalán leadott - partner termékre vonatkozó - rendelést követően a Partner készíti össze a rendelést és gondoskodik annak kiszállításáról. A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner szállítási politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy látogasson el az adott termék odalára, ahol megtekintheti az adott partner kondícióit. A kézbesítő cég számára történő átadást követően email értesítést kap, mely tartalmazza a szállító cég nevét, valamint a csomag fuvarlevélszámát. A csomg ezt követően nyomon követhető a szállító cég oldalán.
Hogyan történik a partner termékek visszaküldése?
A visszaküldési határidőn belül lehetősége van egy partnernél vásárolt termék visszaküldésére. E határidő a termék oldalán tekinthető meg a visszaküldési politika menüpont alatt. Visszaküldési igényét ügyfélfiókjában tudja rögzíteni, melybe a spartoo.hu oldalon tud belépni. A visszaküldés az Ön költsége. A visszaküldési igény rögzítését követően email értesítést fog kapni, melyben megküldjük a címet ahova a csomagot vissza kell küldeni. Ezen email továbbá egy visszaküldési kódot is tartalmaz, melyet egy lapra kell másolni, majd betenni a csomagba. Amint a csomag visszaérkezik és a partner visszaigazolja a csomag átvételét a Spartoo visszatéríti a termék árát.

Rendelés leadása

Rendelés leadása

Hogyan kell leadni egy rendelést?
A spartoo oldalán a következő lépések alapján tud leadni rendelést: Amennyiben rendelkezik már ügyfélfiókkal, úgy jelentkezzen be email címével és jelszavával. Amennyiben nem rendelkezik még ügyfélfiókkal, úgy létre kell hoznia egyet. (Az ügyfélfiók létrehozása elengedhetetlen rendelése leadásához.) Ezt követően kövesse a következő lépéseket:
  1. Válassza ki az Önnek tetsző termék(ek)et, színt és méretet, majd tegye bele a kosarába.
  2. Amint kiválasztotta az összes megvásárolandó terméket kattintson az oldal jobb felső részénél található « kosaram » gombra. Ellenőrizze kosarának tartalmát, majd kattintson a zöld « Rendelés » gombra, hogy befejezze rendelését.
  3. Ezt követően az alábbi lépések alapján tudja befejezni rendelését:
    • Ha rendelkezik kedvezmény kuponnal, akkor írja be annak kódját, vagy válassza ki azt a legördülő menüből;
    • Válassza ki a fizetési módot;
    • Válassza ki a szállítási módot;
    • Válassza ki a szállítási címet;
    Figyelem: A kiszállítási címnek az oldalnak megfelelő címnek kell lennie (egy magyarországi rendelést a spartoo magyar oldalán kell leadni, mely a spartoo.hu, egy spanyolországi címre vonatkozó rendelést a spartoo spanyol oldalán kell leadni, mely a spartoo.es, egy szlovákiai címre vonatkozó rendelést a spartoo szlovák oldalán kell leadni, mely a spartoo.sk stb.).
  4. A rendelés megerősítése és a fizetés előtt kérjük, hogy ellenőrizze kosarának tartalmát (méret, szín, mennyiség, végösszeg stb.), majd adja le rendelését megadva bankkártyájának adatait az azonnali fizetéshez, amennyiben ezen fizetési módot választotta.
Rendelésének megerősítéséről emailben kap értesítést, majd a későbbiekben még egyet mikor átadtuk a választott kézbesítő cég számára. Rendelésének státuszát bármikor nyomon követheti, amennyiben az oldal jobb felső részénél található « Fiókom » gombra kattint, majd a « rendeléseim » menüpont alatt az « utolsó rendelésem áttekintése » almenüpontra. E menüpontban megtalálja minden korábbi rendelését, illetve azok számláját is. Rendelésével kapcsolatos bármely egyéb kérdés esetén kérjük tekintse meg a « rendelésem» menüpontot.
Kosaram
Egy termék kosárba helyezése
Tekintse meg a termék oldalát, melyet a kosarába szeretne tenni. Válassza ki a kívánt méretet, majd kattintson a « Kosárba teszem » gombra.
Kosarának érvényesítése
Amennyiben szeretné kosarát érvényesíteni, úgy kattintson az oldal jobb felső részénél található « Kosaram » gombra, majd a zöld « Rendelés » gombra.
Termék törlése a kosárból
Amennyiben szeretne egy terméket kivenni kosarából, úgy kattintson a szemetes láda ikonra az adott sor végén a « végösszeg » oszlop mellett. Amennyiben a mennyiségen kíván módosítani, úgy kattintson a " + " vagy a " - " jelre a « mennyiség » oszlopban.
A kosár érvényességi ideje
A kosár érvényességi ideje 15 perc. Ezen időtartam alatt e termékre más nem tud rendelést leadni. A határidő lejártával kosara automatikusan kiürül és a kiválasztott termékek visszakerülnek értékesítésre.
Ajándék rendelés leadása
Ajándékkkártya ajándékozása:
A Spartoo lehetőséget biztosít arra, hogy ismerőseit ajándékkártyával lepje meg:
  • Ön választja ki az összeget;
  • Üzenetet tud küldeni a címzettnek;
  • Az ajándékkártyát emailben tudja elküldeni, vagy kinyomtatja, melyet így személyesen is átadhat.
Az ajándékkártya az aktiválásától 1 évig érvényes.
Figyelem: ezen kártya kizárólag a Spartoo termékekre érvényes. Amennyiben a kosár tartalmaz egy partner terméket, úgy nem tudja felhasználni. Az ajándékkártyához kattintson ide : https://www.spartoo.hu/ajandek-utalvany.php
Kupon vagy ajándékutalvány felhasználása
Amennyiben ajándékutalvánnyal rendelkezik, úgy annak kódját következő rendelése leadásakor az utolsó fizetési oldalon tudja megadni a "Kedvezmények" résznél. Ha az ajándékutalvány érvényes és rendelése megfelel a kupon felhasználási feltételeinek, úgy a vonatkozó kedvezmény automatikusan levonásra kerül. Ha megjelenik egy hibaüzenet kérjük ellenőrizze, hogy a rendelés megfelel-e a felhasználási feltételeknek. Egy ajándékutalvány felhasználása előtt kérjük ellenőrizze annak felhasználási feltételeit. (Az ajándékutalványainak felhasználási feltételeit ügyfélfiókjában tekintheti meg az "Előnyeim" menüpont alatt található « ajándékutalványaim » almenüpontban. Itt válassza ki a szóban forgó kedvezményt és kattintson a « még több tudnivaló itt» gombra).
Figyelem:
  1. A spartoo ajándékutalványok nem használhatóak fel partner termékekhez.
  2. Visszaküldés esetén a kedvezménykupon nem kerül visszatérítésre.

Termékválaszték és készlet

Egy termék keresése

Egy termék keresése
A keresősávból indított keresés név vagy márka alapján: Az oldal felső részén elhelyezkedő keresősávba írja be a keresett termék nevét vagy márkáját. Ezt követően a keresésnek megfelelő termékek megjelennek képernyőjén.
Kategóría vagy típus szerinti keresés: Az oldalon megtalálható szűrők állnak segítségére a keresett termék megtalálására. Az oldal tetején félkövéren szedett kulcsszavak különböző kategiráknak felelnek meg, melyekre kattinthat. Ezt követően tovább finomíthatja keresését a további alkategóriák által. Például: újdonságok, női, férfi, gyerek, exkluzív darabok, leárazás ... majd finomíthatja cipők, táskák, ruhák ... továbbá sportcipők, kabátok, pénztárcák stb.
Márka általi keresés: Márkára való keresést a « 720 márka » gombra kattintva indíthat, melyet az oldal felső részén található kulcsszavak között találja. Amint kiválasztotta a kívánt márkát keresését tovább finomíthatja a bal oldalon található különböző szűrők segítségével. Például: nem (Férfi/Női), típusok, kategóriák, méretek, ár, szín stb.
Spartoo referenciaszám általi keresés : Amennyiben ismeri a termék spartoo referenciaszámát, úgy azt betudja írni az oldal tetején található keresősávba.

Információ a termékekről

Információ a termékekről
Amennyiben információhoz szeretne jutni egy termékről, úgy kérjük, hogy látogasson el a szóban forgó termék oldalán lévő leíráshoz. A termék leírása alatt információt talál annak összetételéről és méretéről. Továbbá különböző szögekből készített fotók is rendelkezésére állnak, melyek saját fotó stúdiónkban készültek és néhány esetben 360°-ban készült látkép is, mely alapján a terméket minden szemszögből megtekintheti, mintha a kezében tartaná.

Termékek mérete

Hogyan válassza ki a megfelelő cipőméretet?
A cipőméret kiválasztásához kérjük, hogy ellenőrizze a méretinformációra vonatkozó ajánlást, mely a termék oldalán található. Ezen információ ügyfeleink visszajelzése alapján kerül feltüntetésre, mely által érdemes követni, de ugyanakkor természetesen előfordulhat, hogy eltérünk a nagy átlagtól és a feltüntetett információ sajnos mégsem lesz megfelelő. A termék leírása mellett található méretkalauz továbbá szintén rendelkezésére áll.
Nincs készleten az Ön mérete? Ezen esetben a « Méretfigyelmeztető » gombra kattintva tudja regisztrálni email címét, mely által amennyiben ismét lesz készletünk, úgy automatikus email értesítést küldünk. Amennyiben nem kap értesítést, úgy sajnos nem érkezett újabb szállítmány e termékből. Ezen esetben kérjük tekintse meg a hasonló modelleket, hátha van olyan ami szintén elnyeri tetszését.
Hogyan válassza ki a megfelelő ruhaméretet?
A ruhaméret kiválasztásához kérjük, hogy ellenőrizze a méretinformációra vonatkozó ajánlást, mely a termék oldalán található. Ezen információ ügyfeleink visszajelzése alapján kerül feltüntetésre, mely által érdemes követni, de ugyanakkor természetesen előfordulhat, hogy eltérünk a nagy átlagtól és a feltüntetett információ sajnos mégsem lesz megfelelő számunkra. A termék leírása mellett található méretkalauz továbbá szintén rendelkezésére áll.
Nincs készleten az Ön mérete? Ezen esetben a « Méretfigyelmeztető » gombra kattintva tudja regisztrálni email címét, mely által amennyiben ismét lesz készletünk, úgy automatikus email értesítést küldünk. Amennyiben nem kap értesítést, úgy sajnos nem érkezett újabb szállítmány e termékből. Ezen esetben kérjük tekintse meg a hasonló modelleket, hátha van olyan ami szintén elnyeri tetszését.
Vannak nagy méretek a Spartoo kínálatában?
Partnereink segítségével igyekszünk a lehető legszélesebb körű kínálatot biztosítani ügyfeleink számára. Többek között gondoltunk egy nagy méretű cipőkínálatra is: Nők számára 41-es méret felett, a Férfiak számára pedig egészen 54-es méretig. A kínálat megtekintéséhez használjon szűrőket a keresésnél: válassza ki a kívánt cipő típusát, majd szűrjön a kívánt méretre: minden készleten levő pár meg fog jelenni a képernyőn.

A termékek elérhetősége és készlete

A termékek elérhetősége és készlete
Kizárólag a készleten levő termékek érhetőek el a spartoo oldalán. Előfordulhat, hogy méretéből nincs készlet a raktárban. Ezen esetben a « méretfigyelmeztető » segítségével értesítést kérhet a termék jövőbeni érkezéséről.
Méretfigyelmeztető: Az email értesítéshez válassza ki a kívánt méretet a legördülő ablakból, majd adja meg email címét a vonatkozó négyzetben. Amennyiben nem kap értesítést, úgy sajnos nem érkezett újabb szállítmány e termékből. Ezen esetben kérjük tekintse meg a hasonló modelleket, hátha van olyan ami szintén elnyeri tetszését.

Egy termék lefoglalása

Egy termék lefoglalása
A Spartoo oldalánál sajnálatos módon nem lehetséges egy termék lefoglalása. Ezért azt javasoljuk, hogy mielőbb adja le rendelését annak érdekében, hogy biztos lehessen abban, hogy az van még készleten.

A Spartoo és a hamisítványok

A Spartoo és a hamisítványok
A hamisítást a törvényt tiltja és az elkövetőt büntetőjogi szankciók sújtják. A Spartoo tiszteletben tartja a törvényt és közvetlenül a hivatalos márkától szerzi be kínálatát. Ezért teljesen lehetetlen, hogy ügyfeleink hamisítványt kapjanak.

Visszaküldések és visszatérítések

Visszaküldések és visszatérítések

A visszaküldés határideje
Spartoo termék visszaküldésének határideje
A csomag átvételét követően 30 napja van arra, hogy rendelésének visszaküldése rögzítésre kerüljön ügyfélfiókjában.
Partner termék visszaküldésének határideje
Egy partner termék visszaküldési határideje a partner visszaküldési politikájától függ. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése» gombra.
Visszaküldés folyamata
Spartoo termék visszaküldésének folyamata A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába és a "Visszaküldéseim" menüpont alatt kattintson a következőre: « Visszaküldés kérvényezése » . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot. A folyamat:
  1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő terméke(ke)t. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára és a visszatérítés módjára. Jelölje ki a megfelelő válaszokat, majd kattintson az « Ezt/ezeket a termékeket visszaküldöm» gombra, mellyel rögzíti a visszaküldési igényt.
  2. A visszaküldési igény rögzítéséről e-mail-ben kap értesítést. Ezen email tartalmazza a további teendőket, melyek:
  3. Nyomtassa ki az ingyenes visszaküldéshez szükséges visszaküldési címkét, melyet az emailben megküldött linkre kattintva tud megnyitni (a megjelenítéshez szükséges, hogy be legyen jelentkezve ügyfélfiókjába). A visszaküldési címke továbbá elérhető ügyfélfiókjában is a « visszaküldéseim » menüben a « Legutolsó visszaküldésem áttekintése» menüpont alatt.
  4. Hívja fel a futárszolgálatot, hogy a csomag elvitele kapcsán időpontot egyeztethessen. A futárszolgálat telefonszámát a visszaküldési eljárás rögzítésére vonatkozó e-mail tartalmazza.
  5. Tájékoztatjuk, hogy a terméket annak eredeti csomagolásában (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás) kell visszaküldenie. A terméket ezt követően helyezze egy külső szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz. Figyelem: a visszaküldés nem kerül elfogadásra amennyiben a termék sérült, piszkos vagy hordva volt. A terméket ezen esetben visszaküldjük Önnek és nem térítjük vissza az árát.
  6. Visszaküldését nyomon követheti fiókjában a « visszaküldéseim » menüben a « legutolsó visszaküldésem áttekintése » menüpont alatt.
  7. Amint a termék visszaérkezett központunkba és elfogadásra került elindítjuk a visszatérítést.
Partner termék visszaküldésének folyamata
A visszaküldési határidőn belül lehetősége van egy partnernél vásárolt termék visszaküldésére. A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra. A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába és a "Visszaküldéseim" menüpont alatt kattintson a következőre: « Visszaküldés kérvényezése » . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot:
A folyamat: Először is tájékoztatjuk, hogy a visszaküldés az ügyfél költsége is lehet.
  1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő terméke(ke)t. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára, végezetül kattintson az « Ezt/ezeket a termékeket visszaküldöm» gombra, mellyel rögzíti a visszaküldési igényt.
  2. A visszaküldési igény rögzítéséről e-mail-ben kap értesítést.
  3. Nyomtassa ki a visszáru levelet, melyet az emailben megküldött linkre kattintva tud megnyitni (a megjelenítéshez szükséges, hogy be legyen jelentkezve ügyfélfiókjába). Amennyiben nem rendelkezik nyomtatóval egy üres lapra kézzel másolja át a visszáru levél tartalmát. Tegye a visszáru levelet a csomag belsejébe. A kereskedő ennek köszönhetően fogja tudni beazonosítani az Ön visszáruját.
  4. Tegye a terméket az eredeti csomagolásba (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás), majd tegye be egy szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz.
  5. Ezt követően adja fel a csomagot az Ön által kiválasztott postafiókban a kereskedő címére. A kereskedő címe a csomagban található szállítólevélen található. Őrizze meg a csomag feladására vonatkozó nyugtát.
Amint a csomag visszaérkezik és a partner visszaigazolja a csomag átvételét a Spartoo visszatéríti a termék árát. A Spartoo a megvásárolt termékek árát téríti vissza a lehető legrövidebb idő alatt (legkésőbb a postára adást követő 30 napos határidővel)
Visszaküldések és visszatérítések
Egy spartoo termék visszaküldésének kondíciói
Minden a spartoo oldalán vásárolt termék visszaküldhető. A spartoo terméket tartalmazó csomagja átvételét követően 30 napja van arra, hogy visszaküldési igénye rögzítésre kerüljön ügyfélfiókjában. A visszaküldés során a következők közül választhat: méretcsere, banki visszatérítés, ajándékutalványban történő kifizetés. A termék(ek) visszaküldése esetén az alábbi folyamat követendő.
Figyelem: a visszaküldésnek meg kell felelnie az alábbi kondícióknak:
  • A termék(ek) nem kerültek viselésre;
  • A termék(ek)ek új állapotban van(nak);
  • A visszaküldött termék(ek) megegyeznek a kiszállított termék(ek)kel;
  • A termék(ek)et az eredeti, jó állapotban lévő csomagolás(uk)ban (pl.: nem ragasztott cipősdoboz) kell visszaküldeni, melyet egy strapabíró külső szállítási dobozba kell betenni, majd lezárni;
  • A termék(ek)et az átvételt követő 30 napon belül kell visszaküldenie;
  • Az üresen visszaküldött csomagolások esetén nincs lehetőség cserére vagy visszatérítésre;
  • A visszaküldési folyamatot kell követni;
A visszakülés 7-10 munkanap alatt kerül feldolgozásra. A visszaküldés érvényesítését követően kerül elindításra a visszatérítés, melynek átfutási ideje: 2-5 munkanap. Egy partner termék visszaküldésének kondíciói A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra.
Hogyan történik a visszatérítés?
Csomagját a visszaküldési folyamattól eltérő módon küldte vissza. Először is kérjük, hogy győzödjön meg róla, hogy jó címre küldte vissza a csomagot. Visszaküldésének feldolgozása kicsit lassabn történik ezen esetben, mert a folyamat alapján visszaküldött csomagok feldolgozása előnyt élvez, továbbá csomagját és annak tartalamát a központnak be kell azonosítania. A normál visszaküldési feldolgozáshoz képest, mely 7-10 nap ezen esetekben további egy vagy két héttel kell számolni. Köszönjük szépem megértését.
Visszaküldés díja
Spartoo termék visszaküldési díja
  • Az ingyenes visszaküldést az UPS futárszolgálat által biztosítjuk. Amennyiben a visszaküldési igényét ügyfélfiókjában rögzíti, úgy emailben kapja meg az ingyenes visszaküldéshez szükséges kinyomtatandó visszaküldési címkét, továbbá egy telefonszámot a futárszolgálat központjához, hogy a csomag elvitele kapcsán időpontot egyeztethessen. A visszaküldés így ingyenes és kényelmes. Minden más visszaküldési mód az ügyfél költsége.
Partner termék visszaküldési díja
A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra.
Cserék
Egy spartoo termék cseréje
  • Méretcsere
Lehetőséget kínálunk arra, hogy a terméket másik méretre cserélje (aktuális készletünk erejéig). A visszaküldési igény rögzítése során kitudja választani a csere lehetőségét, majd a kívánt méretet.
  • Másik szín vagy modell
Nem áll módunkban másik színre vagy modellre történő cserét biztosítani. De természetesen lehetősége van a terméket visszaküldeni, visszatérítést kérni, majd leadni egy új rendelést.
Partner termék cseréje
A partner termékek nem cserélhetőek. De lehetősége van a terméket visszaküldeni, visszatérítést kérni, majd leadni egy új rendelést.

Rendeléseim

Csomag nyomon követése – szállítási határidők – Szállítással kapcsolatos problémák

Csomagom nyomon követése

Csomagom nyomon követése
Rendelésének státusza folyamatosan frissítésre kerül a kiszállítás teljes ideje alatt. Itt tekintheti meg a lehetséges fázisokat:
  • Várakozás az előkészítésre/Megrendelve: rendelése rendben rögzítésre került;
  • Előkészítés folyamatban: logisztikai csapatunk jelenleg éppen összekészíti rendelését ;
  • A rendelés úton van: rendelése összekészítésre került és készen áll a kézbesítő cég számára történő átadásra;
  • Rendelés elküldve/Átadva a kézbesítőnek: rendelése elhagyta központunkat: nyomonkövetési linket küldtünk az Ön számára emailben, mely átvezeti a kézbesítő honlapjára.

Rendelésének státuszát nyomon követheti ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt. Ha rendelése már átadásra került a kézbesítő cég számára, úgy csomagját a szállító cég oldalán követheti nyomon: Csomagjának nyomon követéséhez lépjen be ügyfélfiókjába, majd a « Rendeléseim » menüpontba. Válassz ki rendelését, majd kattintson a « Csomagom nyomon követése » (az oldal felső részének jobb oldalán) gombra. Figyelem: a link frissítése beletelhet néhány órábal. Amennyiben a nyomonkövetési link nem működik másnap, úgy kérjük, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Mikor kapom meg a csomagomat?
Rendelésének kiszállítási dátumát ellenőrizheti ügyfélfiókjában a « rendeléseim » menüpont alatt. Válassza ki rendelését. A pontos dátum a « Csomagom nyomon követése » gombra kattintva lesz elérhető. Ha rendelése már átadásra került a kézbesítő cég számára, úgy csomagját a szállító cég oldalán követheti nyomon: Csomagjának nyomon követéséhez lépjen be ügyfélfiókjába, majd a « Rendeléseim » menüpontba. Válassz ki rendelését, majd kattintson a « Csomagom nyomon követése » (az oldal felső részének jobb oldalán) gombra.
Figyelem: a link frissítése beletelhet néhány órába. Amennyiben a nyomonkövetési link nem működik másnap, úgy kérjük, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Problémám van a kiszállítással (még nem kaptam meg a csomagom)

Problémám van a kiszállítással (még nem kaptam meg a csomagom)
Ha az előre jelzett szállítási határidő még nem járt le : Ezen esetben szíves türelmét szeretnénk kérni. Csomagja szállítás alatt áll és hamarosan megérkezik Önhöz. Ha az előre jelzett szállítási határidő már lejárt:
  • Nem kapott értesítőt kézbesítési kísérletről postaládájába?
Ezen esetben vegye fel a kapcsolatot a választott szállító céggel csomagjának nyomonkövetési száma alapján, melyet a megküldött- és az ügyfélfiókjából is elérhető nyomonkövetési link tartalmaz. Ezen azonosító alapján fognak tudni információt adni a csomag helyzetéről és a várható szállítási dátumról.
  • Rendelésének státusza « Kézbesítve » a csomag nyomon követése alapján, de nem kapta meg?
Ezen esetben lehetséges, hogy egy ismerőse vette át a csomagot az Ön távollétében (szomszéd, őr, portás, házfelügyelő stb.) Kérjük ellenőrizze. Amennyiben senki nem vette át a csomagot úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk vizsgálatot indíthasson csomagjának helyzete kapcsán. Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk. Az okozott kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük.
Nem kaptam meg a rendelésem, pedig a jelzett státusz "kézbesítve"
Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük ellenőrizze, hogy esetleg nem-e egy szomszéd vagy portás vette át a csomagot az Ön távollétében. Amennyiben senki nem vette át a csomagot úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy tájékoztathassuk a további lépésekről. Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.
A maximm kiszállítási határidő lejárt
Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. E problémának több oka is lehet. A probléma eredetének megismerése érdekében kérjük, hogy ellenőrizze nyomonkövetési linkjét (emailben megküldtük, továbbá elérhető ügyfélfiókjában az adott rendelésénél is). A szállító cég részletesen jelzi a csomag útját és a vonatkozó információkat.
  • Sajnálatos módon előfordul, hogy a kézbesítő elfelejt értesítést hagyni a kézbesítési kísérletről postaládájában az Ön távollétében. Amennyiben a kiszállítást a Magyar Postával kérte úgy ezen esetben a csomag a nyomonkövetési linkben jelzett postafiókban vehető át. Az UPS által kért kiszállítás esetében a futárszolgálat a nyomonkövetési linkben jelezni, hogy a csomag a következő munkanapon kerül ismét kiszállításra, vagy esetleg további információra van szükségük a sikeres kézbesítéshez.
  • Lehetséges, hogy csomagjának státusza « kézbesítve ». Ezen esetben várhatóan egy ismerőse vette át a csomagot az Ön távollétében (szomszéd, őr, portás, házfelügyelő stb.). Kérjük ellenőrizze. Amennyiben senki nem vette át a csomagot úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk vizsgálatot indíthasson csomagjának helyzete kapcsán.
  • Lehetséges, hogy nyomonkövetési linkje arra enged következtetni, hogy a csomagot a fuvarozó cég elirányította vagy elvesztette (túl hosszú várakozás, nyomonkövetési linkben nincs frissítés stb.). Ezen esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk vizsgálatot indíthasson csomagjának helyzete kapcsán.
Mi történik akkor, ha kiszállításkor nem vagyok jelen?
Amennyiben nem tartózkodik a megadott címen amikor a postás vagy a futárszolgálat megpróbálja a kézbesítést, úgy postaládájában - amennyiben erre lehetőség van - kézbesítési értesítőt hagynak. Sajnálatos módon előfordul, hogy a kézbesítő elfelejt értesítést hagyni a kézbesítési kísérletről postaládájában az Ön távollétében. Amennyiben a kiszállítást a Magyar Postával kérte úgy ezen esetben a csomag a nyomonkövetési linkben jelzett postafiókban vehető át. Az UPS által kért kiszállítás esetében a futárszolgálat a nyomonkövetési linkben jelezni, hogy a csomag a következő munkanapon kerül ismét kiszállításra, vagy esetleg további információra van szükségük a sikeres kézbesítéshez.

Elutasítottam egy csomagot

Elutasítottam egy csomagot
Megrendelt csomagja elutasításra került a kiszállításkor.
Spartoo rendelés esetén: amint a csomag visszaérkezik központunkba email értesítést küldünk jelezve, hogy lehetősége van újraküdést vagy visszatérítést választani. Döntését jelezze ügyfélszolgálatunk számára.
Partner termék rendelése esetén : amint a csomag visszaérkezik partnerünkhöz elindítjuk a visszatérítési folyamatot.

Üres csomagot kaptam

Üres csomagot kaptam
Üres csomagot kapott. Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztatást adhasson a követendő protokollról. Előre is köszönjük a csomagról készült képet . Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.

Problémám van egy átvett csomaggal

A rendelés nem konform
Az átvett csomag nem konform. Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztatást adhasson a követendő protokollról. Előre is köszönjük a nem konform termékekről készült képeket . Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.
Az egyik termékem hibás
A termék gyári hibás. Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy munkatársunk tájékoztatást adhasson a követendő protokollról. Előre is köszönjük a a gyári hibás termékről készült képeket . Kérésére a lehető legrövidebb időn belül választ adunk.

Rendelésem Módosítása – Törlése

Rendelésem Módosítása – Törlése

Rendelésem Módosítása/Törlése
  • Ha rendelésének státusza "Várakozás az előkészítésre":
Ügyfélfiókjából, vagy a visszaigazoló email-ből kiindulva e státuszban még lehetősége van törölni rendelését vagy méretet módosítani azon. Továbbá Spartoo rendelés (nem partnertermék) esetén módosítani tudja kiszállítási címét is. Bármilyen további módosítási igény esetén kérjük, hogy vegye fel kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
  • Ha rendelésének státusza "Rendelés érvényesítési fázisban" vagy "Előkészítés folyamatban":
Módosítási vagy törlési igény esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal minél előbb, hétfőtől-péntekig 09:00 - 17:00 óra között a következő telefonszámon: 06 1 677 7696 (nem emelt díja szám). A rendelés törlése vagy módosítása e státuszban attól függ, hogy a csomag milyen mértékben került összekészítésre.
  • Ha rendelésének státusza "A rendelés úon van" vagy "Rendelés elküldve":
Ezen esetekben sajnálatos módon már nem áll módunkban törölni vagy módosítani rendelését, mert a csomag elindult központunkból. A csomag ezen esetben kiszállításra kerül a rendelés leadásakor kiválasztott szállítási mód és cím szerint. Ezen esetben a csomag átvételét elutasíthatja kiszállításkor, mely alapján a visszaküldés és visszatérítés folyamata gyorsabb, valamint partner termék esetén elkerülheti a visszaküldési díj kifizetését.
Rendelésének státuszát nyomon követheti ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt.

Számlám letöltése

Számlám letöltése

Számlám letöltése
Spartoo rendelés esetén: Számláját ügyfélfiókjából tudja letölteni. A "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a "Számlám letöltése" gombra (jobbra fent található az oldalon). Ezúton szeretnénk jelezni, hogy számlája a kézbesítésre történő átadást követően válik elérhetővé.
Partner termék rendelése esetén: Számlájához kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Melyet követően munkatársunk kontaktálja a partner céget, hogy elküldje a számlát. Köszönjük szépen megértését és együttműködését.

Visszaküldések – Cserék – Visszatérítések

Szeretnék visszaküldeni egy vagy több terméket

Hogyan lehet visszaadni egy vagy több elemet?
Spartoo termék visszaküldésének folyamata A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába és a "Visszaküldéseim" menüpont alatt kattintson a következőre: « Visszaküldés kérvényezése » . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot. A folyamat:
  1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő terméke(ke)t. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára és a visszatérítés módjára. Jelölje ki a megfelelő válaszokat, majd kattintson az « Ezt/ezeket a termékeket visszaküldöm» gombra, mellyel rögzíti a visszaküldési igényt.
  2. A visszaküldési igény rögzítéséről e-mail-ben kap értesítést. Ezen email tartalmazza a további teendőket, melyek:
  3. Nyomtassa ki az ingyenes visszaküldéshez szükséges visszaküldési címkét, melyet az emailben megküldött linkre kattintva tud megnyitni (a megjelenítéshez szükséges, hogy be legyen jelentkezve ügyfélfiókjába). A visszaküldési címke továbbá elérhető ügyfélfiókjában is a « visszaküldéseim » menüben a « Legutolsó visszaküldésem áttekintése» menüpont alatt.
  4. Hívja fel a futárszolgálatot, hogy a csomag elvitele kapcsán időpontot egyeztethessen. A futárszolgálat telefonszámát a visszaküldési eljárás rögzítésére vonatkozó e-mail tartalmazza.
  5. Tájékoztatjuk, hogy a terméket annak eredeti csomagolásában (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás) kell visszaküldenie. A terméket ezt követően helyezze egy külső szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz. Figyelem: a visszaküldés nem kerül elfogadásra amennyiben a termék sérült, piszkos vagy hordva volt. A terméket ezen esetben visszaküldjük Önnek és nem térítjük vissza az árát.
  6. Visszaküldését nyomon követheti fiókjában a « visszaküldéseim » menüben a « legutolsó visszaküldésem áttekintése » menüpont alatt.
  7. Amint a termék visszaérkezett központunkba és elfogadásra került elindítjuk a visszatérítést.
Partner termék visszaküldésének folyamata A visszaküldési határidőn belül lehetősége van egy partnernél vásárolt termék visszaküldésére. A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra. A visszaküldési igény rögzítéséhez kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába és a "Visszaküldéseim" menüpont alatt kattintson a következőre: « Visszaküldés kérvényezése » . Ezt követően kövesse az alábbi folyamatot: A folyamat: Először is tájékoztatjuk, hogy a visszaküldés az ügyfél költsége is lehet.
  1. Válassza ki a szóban forgó rendelést, majd jelölje meg a visszaküldendő terméke(ke)t. Ezt követően a rendszer rákérdez a visszaküldés okára, végezetül kattintson az « Ezt/ezeket a termékeket visszaküldöm» gombra, mellyel rögzíti a visszaküldési igényt.
  2. A visszaküldési igény rögzítéséről e-mail-ben kap értesítést.
  3. Nyomtassa ki a visszáru levelet, melyet az emailben megküldött linkre kattintva tud megnyitni (a megjelenítéshez szükséges, hogy be legyen jelentkezve ügyfélfiókjába). Amennyiben nem rendelkezik nyomtatóval egy üres lapra kézzel másolja át a visszáru levél tartalmát. Tegye a visszáru levelet a csomag belsejébe. A kereskedő ennek köszönhetően fogja tudni beazonosítani az Ön visszáruját.
  4. Tegye a terméket az eredeti csomagolásba (cipősdoboz vagy műanyag csomagolás), majd tegye be egy szállítási dobozba. Kérjük ne használja az eredeti cipősdobozt, mint szállítási doboz.
  5. Ezt követően adja fel a csomagot az Ön által kiválasztott postafiókban a kereskedő címére. A kereskedő címe a csomagban található szállítólevélen található. Őrizze meg a csomag feladására vonatkozó nyugtát.
Amint a csomag visszaérkezik és a partner visszaigazolja a csomag átvételét a Spartoo visszatéríti a termék árát. A Spartoo a megvásárolt termékek árát téríti vissza a lehető legrövidebb idő alatt (legkésőbb a postára adást követő 30 napos határidővel)
Mikor és hogyan kerül visszatérítésre?
Egy spartoo termék visszatérítése
Amint a csomag visszaérkezett és a központ elfogadta a visszaküldést a visszatérítés elindításra kerül.
  • Amennyiben rendelését készpénzben fizette ki átvételkor, úgy a visszaküldést követően a termék ára banki utalással kerül visszatérítésre. E tranzakcióhoz a nemzetközi banki utaláshoz szükséges banki adatokat fogja kérni rendszerünk a visszaküldési igény rögzítésekor; bankszámla tulajdonos neve, IBAN szám és BIC vagy más néven SWIFT kód. A nemzetközi banki utalás átfutási ideje: 2-5 munkanap.
  • A készpénzfizetés tranzakciós díja - 1600.- Ft - nem kerül visszatérítésre.
  • Amennyiben a rendelés bankkártyán keresztül került kifizetésre a rendelés leadásakor, úgy a visszaküldést követően a termék ára ugyanazon bankkártyán keresztül kerül visszatérítésre. Az összeg a bankkártyához tartozó bankszámlán kerül jóváírásra pár napon belül.
  • Amennyiben rendelését paypalon keresztül fizette ki a rendelés leadásakor, úgy a visszaküldést követően a termék ára ugyanazon paypal számlán kerül visszatérítésre.
  • Visszaküldéskor lehetősége van a termék árának visszafizetését kérni ajándékutalvány formájában, melynek érvényessége 1 év. Az ajándékutalvány banki utalással történő kifizetését bármikor megkérheti ügyfélfiókjában annak érvényességi ideje alatt. E tranzakcióhoz a nemzetközi banki utaláshoz szükséges banki adatok rögzítése szükséges; bankszámla tulajdonos neve, IBAN szám és BIC vagy más néven SWIFT kód.
Egy partner termék visszatérítése
Amint a csomag visszaérkeztét a partner visszaigazolja, úgy a Spartoo a termék árát visszafizeti azon módon keresztül, amilyen módon a rendelés kifizetésre került a rendelés pillanatában.
Visszaküldés díja
Spartoo termék visszaküldési díja
  • Az ingyenes visszaküldést az UPS futárszolgálat által biztosítjuk. Amennyiben a visszaküldési igényét ügyfélfiókjában rögzíti, úgy emailben kapja meg az ingyenes visszaküldéshez szükséges kinyomtatandó visszaküldési címkét, továbbá egy telefonszámot a futárszolgálat központjához, hogy a csomag elvitele kapcsán időpontot egyeztethessen. A visszaküldés így ingyenes és kényelmes. Minden más visszaküldési mód az ügyfél költsége.
Partner termék visszaküldési díja
A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra.
Lehetséges cserét kérni?
Egy spartoo termék cseréje
  • Méretcsere
Lehetőséget kínálunk arra, hogy a terméket másik méretre cserélje (aktuális készletünk erejéig). A visszaküldési igény rögzítése során kitudja választani a csere lehetőségét, majd a kívánt méretet.
  • Másik szín vagy modell
Nem áll módunkban másik színre vagy modellre történő cserét biztosítani. De természetesen lehetősége van a terméket visszaküldeni, visszatérítést kérni, majd leadni egy új rendelést. Partner termék cseréje
A partner termékek nem cserélhetőek. De lehetősége van a terméket visszaküldeni, visszatérítést kérni, majd leadni egy új rendelést.
Mi a visszaküldés határideje?
Spartoo termék visszaküldésének határideje
A csomag átvételét követően 30 napja van arra, hogy rendelésének visszaküldése rögzítésre kerüljön ügyfélfiókjában.
Partner termék visszaküldésének határideje
Egy partner termék visszaküldési határideje a partner visszaküldési politikájától függ. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése» gombra.
Mi a csere termék kiszállításának határideje?
Cseretermékének maximális átvételi ideje 15 munkanap (szombat, vasárnap és ünnepnapok kivételével). Visszaküldésének feldolgozása 7-10 munkanap alatt történik, mely a futárszolgálatnak történő átadás napjától számítódik. E határidő magában foglalja a visszautat logisztikai központunk felé, valamint a visszaküldött csomag tényleges feldolgozását (tartalom ellenőrzése, érvényesítés, csere előkészítése). Ezt követően a logisztikai csapat elkészíti az új csomagot, majd az átadásra kerül a szállító cég számára. A csomag kiszállításának határideje: 5-6 munkanap. Az új csomagról és annak útjáról email értesítést kap.
A visszaküldés és visszatérítés kondíciói
Egy spartoo termék visszaküldésének kondíciói
Minden a spartoo oldalán vásárolt termék visszaküldhető. A spartoo terméket tartalmazó csomagja átvételét követően 30 napja van arra, hogy visszaküldési igénye rögzítésre kerüljön ügyfélfiókjában. A visszaküldés során a következők közül választhat: méretcsere, banki visszatérítés, ajándékutalványban történő kifizetés. A termék(ek) visszaküldése esetén az alábbi folyamat követendő. Figyelem: a visszaküldésnek meg kell felelnie az alábbi kondícióknak:
  • A termék(ek) nem kerültek viselésre;
  • A termék(ek)ek új állapotban van(nak);
  • A visszaküldött termék(ek) megegyeznek a kiszállított termék(ek)kel;
  • A termék(ek)et az eredeti, jó állapotban lévő csomagolás(uk)ban (pl.: nem ragasztott cipősdoboz) kell visszaküldeni, melyet egy strapabíró külső szállítási dobozba kell betenni, majd lezárni;
  • A termék(ek)et az átvételt követő 30 napon belül kell visszaküldenie;
  • Az üresen visszaküldött csomagolások esetén nincs lehetőség cserére vagy visszatérítésre;
  • A visszaküldési folyamatot kell követni;
A visszakülés 7-10 munkanap alatt kerül feldolgozásra. A visszaküldés érvényesítését követően kerül elindításra a visszatérítés, melynek átfutási ideje: 2-5 munkanap.
Egy partner termék visszaküldésének kondíciói
A partner termékek saját szállítási és visszaküldési politikával rendelkeznek. A partner visszaküldési politikájának megtekintéséhez kérjük, hogy ügyfélfiókjában a "Rendeléseim" menüpont alatt válassza ki a szóban forgó rendelést, majd kattintson a « visszaküldési politika megtekintése » gombra.

Visszaküldtem egy vagy több terméket

Szeretném megkapni a visszaküldési címkémet
Visszaküldési címkéjéhez ügyfélfiókjában a visszaküldéseim menüpontban kattintson a « Visszaküldéseim áttekintése » menüpontra, majd:
  • Válassza ki a szóban forgó visszaküldést;
  • Kattintson a « Hogyan küldje el csomagját? » gombra ;
  • Kattintson a visszáru címke linkjére (a folyamat 1.-es pontja).
Szeretném törölni visszaküldési igényemet
Amennyiben rögzítette egy termék visszaküldését ügyfélfiókjában, de mégis kívánja megtartani a terméket, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal visszaküldési igényének törlése kapcsán. A módosítás ezt követően hamar rögzítésre kerül.
Információt szeretnék kapni visszaküldött csomagom kapcsán
Amennyiben szeretné megtekinteni visszaküldésének státuszá, ügyfélfiókjában kattintson a visszaküldéseim menüpontra, majd a « Visszaküldéseim áttekintése» gombra. További részletes információért kérjük, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Szeretném felvenni Önökkel a kapcsolatot egy visszatérítés kapcsán
Először is szíves elnézését szeretnénk kérni az okozott kellemetlenségek miatt. Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy az oldalon elérhető űrlap kitöltése útján annak érdekében, hogy munkatársunk további információt adhasson visszatérítése kapcsán. Az alábbi linkre kattintva szintén kapcsolatba léphet velünk.

Nem követtem a visszaküldési eljárást, mi a határideje a feldolgozásnak?

Nem követtem a visszaküldési eljárást, mi a határideje a feldolgozásnak?
Csomagját a visszaküldési folyamattól eltérő módon küldte vissza. Először is kérjük, hogy győzödjön meg róla, hogy jó címre küldte vissza a csomagot. Visszaküldésének feldolgozása kicsit lassabn történik ezen esetben, mert a folyamat alapján visszaküldött csomagok feldolgozása előnyt élvez, továbbá csomagját és annak tartalamát a központnak be kell azonosítania. A normál visszaküldési feldolgozáshoz képest, mely 7-10 nap ezen esetekben további egy vagy két héttel kell számolni. Köszönjük szépem megértését.

Ügyfélfiókom

Bejelentkezés

Bejelentkezés

Bejelentkezés
Amennyiben már ügyfelünk: Az ügyfélfiókjába történő belépéshez kattintson a « fiókom » gombra jobbra fent az oldalon. A « MÁR ÜGYFÉL vagyok, azonosítom magam» résznél írja be e-mail címét amivel a korábbiakban létrehozta fiókját, majd adja meg jelszavát.
Amennyiben még nem ügyfelünk: Kattintson a « fiókom » gombra jobbra fent az oldalon, majd az « ÚJ ÜGYFÉL vagyok, létrehozom a fiókom» résznél írja be email címét. Ezt követően töltse ki a kért adatokat és hozza létre fiókját.

Előnyök

Hűségprogram

Hűségprogram
A Spartoo.hu oldalon leadott minden rendeléssel hűség pontokat gyűjt (100 forintos vásárlás = 1 hűségpont = 2 forint. ). Az adott termék által gyűjthető pontok mennyisége a termék oldalán tekinthető meg. A hűségpontjai ügyfélfiókjában kerülnek jóváírásra a csomag átvételét követő 30 nap lejártával, azon termékekre, melyek nem kerültek visszaküldésre. Rendelkezésre álló hűségpontjai megtekintéséhez kattintson a « fiókom» gombra az oldal jobb felső részénél, majd az « előnyeim » menüpontban a « hűségpontjaim » almenüre. Amennyiben már összegyűjtött 500 pontot, mely 1000.- Ft-nak felel meg ajándékutalvány formájában (összevonható és minimum vásárlás nélkül), levonhatja majd következő vásárlása összértékéből a rendelés leadásakor. FIGYELEM! A hűségpontok nem használhatóak fel partner termék rendelése esetén. Köszönjük szépen megértését.

Premium szolgáltatás

Premium szolgáltatás
FIGYELEM! A premium szolgáltatás kizárólag a spartoo termékekre érvényes.
Melyek a premium szolgáltatás előnyei?
  1. 10% azonnali kedvezmény a nem leértékelt termékekre.
  2. 5% azonnali kedvezmény a leértékelt termékre a leárazások alatt.
  3. Az átvételkor történő készpénzes fizetés ingyenes.
  4. Exkluzív ajánlatok: különleges kedvezmények a Premium ügyfelek számára fenntartott napokon.
Részletek:
A 10%-os kedvezmény felhasználásának kondíciói: Ezen árkedvezmény nem vonható össze más futó kedvezményekkel és nem vonatkozik a promócióból kivont márkákra (tekintse meg az aktuális ajánlatok feltételeit). E kedvezmény kizárólag a nem leértékelt termékekre vonatkozik.
Az 5%-os kedvezmény felhasználásának kondíciói: E kedvezmény összevonható a leárazások során az oldalon jelzett akcióval. E kedvezmény csak a leárazások alatt az oldalon feltüntetett akciós árkedvezménnyel vonható össze, nem vonható össze más kedvezményekkel. E kedvezmény kizárólag a leértékelt termékekre vonatkozik.
Hogyan lehet csatlakozni? A Spartoo Premium 12 hónapos szolgáltatására ide kattintva fizethet elő. Amennyiben a 12 hónap elteltével továbbra is szeretné élvezni a szolgáltatás előnyeit, úgy az új éves díj megfizetése mellett megújíthatja előfizetését az oldalon további 12 hónapra. Amennyiben rendelkezik olyan kóddal, mellyel a premium szolgáltatás aktiválható, úgy kérjük, hogy lépjen be ügyfélfiókjába, majd a "Spartoo Premium" menüpontba, hogy megadhassa az aktiváláshoz szükséges kódot.

Legalacsonyabb ár garancia

Legalacsonyabb ár garancia
Amennyiben a honlapunkon történő vásárlást követően a megvásárolt terméket kiszállítási díjjal együtt olcsóbban is megtalálja egy másik magyar internetes oldalon, amely online fizetési lehetőséget is kínál, a Spartoo megtéríti Önnek a két ár közötti különbség kétszeresét.
A különbség összegének visszafizetése az alábbi feltételek teljesülésétől függ:
  1. A jelzett alacsonyabb árnak tartalmaznia kell a szállítási díjat;
  2. A jelzett olcsóbb ár semmilyen különleges kedvezményt, árengedményt nem élvezhet;
  3. A kiszállítás feltételeinek megegyezőnek kell lenniük (készleten lévő árucikk, kézbesítőnek való átadás legkésőbb a rendelést követő nap folyamán, legalább egy ingyenes kézbesítési mód felajánlása a honlapon);
  4. A terméknek azonosnak kell lennie: új termék, ugyanazon márka, ugyanazon modell, megegyező anyag és szín;
  5. Az olcsóbb árat kínáló oldalon a terméknek kaphatónak kell lennie az ügyfél által megvásárolt méretben és színben;
  6. A magyar jog szerint működtetett honlapon a termékek árai forintban legyenek feltüntetve;
  7. A fizetés on-line rendszeren keresztül történik;
  8. Az ajánlat személyenként maximum egy visszatérítésre vonatkozik és egy termékre, mely a Spartoo.hu oldalon került vásárlásra;
A legalacsonyabb ár garancia nem vonatkozik az alábbiakra:
  1. Kifutó vagy leárazott termékek;
  2. Licit alapú oldalakon, apróhirdetésekben, kirakat oldalakon vagy magánértékesítési kirakat oldalakon árusított termékek;
  3. Partnereink által eladott és kiszállított termékek;
  4. Magyarország területén kívüli kiszállítások esetén;
A legalacsonyabb ár garanciára vonatkozó eljárás: A vásárlást követő 5 napon belül kell eljuttatnia kérését a Spartoo számára, az Ügyfélszolgálat kapcsolatfelvételi űrlapjának kitöltésével a következő lépéseknek megfelelően:
  1. Tüntesse fel a Spartoo rendelési számot az üzenetben;
  2. Adja meg az értékesítő oldal URL címét, ahol a termék olcsóbb, valamint a termékleírás URL címét is;
Amennyiben minden fenti feltétel teljesül és a jogos elállási idő leteltét követően az Ügyfél megkívánja tartani a terméket, a Spartoo vállalja az ügyfél részére az árkülönbözet kétszeresének visszafizetését. Az ügyfél részére történő visszatérítés kifizetésének módját a Spartoo választja meg. Ennek határideje maximum 30 nap.

Spartoo ajándékkártya

Spartoo ajándékkártya
Ajándékkkártya ajándékozása: A Spartoo lehetőséget biztosít arra, hogy ismerőseit ajándékkártyával lepje meg:
  • Ön választja ki az összeget;
  • Üzenetet tud küldeni a címzettnek;
  • Az ajándékkártyát emailben tudja elküldeni, vagy kinyomtatja, melyet így személyesen is átadhat.
Az ajándékkártya az aktiválásától 1 évig érvényes.
Figyelem: ezen kártya kizárólag a Spartoo termékekre érvényes. Amennyiben a kosár tartalmaz egy partner terméket, úgy nem tudja felhasználni. Az ajándékkártyához kattintson ide : https://www.spartoo.hu/ajandek-utalvany.php

Ajándékutalványok és kedvezménykuponok

Nem találom a kedvezménykuponomat az ügyfélfiókomban
Amennyiben van rendelkezésre álló kedvezménye, úgy azt ügyfélfiókjában az « előnyeim » menüpontban találja. Amennyiben nem látja a felsorolt kedvezmények között, úgy elképzelhető, hogy a keresett kedvezménykupon lejárt. Minden kedvezménynek van lejárata. Előnyének kondícióját a « még több tudnivaló itt» menüpontra kattintva tekintheti meg, melyet közvetlen a kupon kódja alatt talál. Kérjük vegye figyelembe, hogy visszaküldés esetén a kedvezménykupon nem kerül visszatérítésre.
Miért nem érvényesül a kedvezménykuponom vagy az ajándékutalványom?
Előnyeinek kondícióit a « még több tudnivaló itt» menüpontra kattintva tekintheti meg ügyfélfiókjában közvetlen a kupon kódja alatt talál. Kedvezményei megtekintéséhez az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. A balra található « Előnyeim » menü alatt találja az « Ajándékutalványaim » pontot, melyen keresztül megtekintheti rendelkezésre álló kedvezményeit. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kedvezménykuponok nem érvényesek a leárazott termékekre, mivel e termékeken már van árengedmény. E kuponok nem összevonhatóak és sok esetben minimum vásárláshoz vannak kötve. A kedvezménykuponok nem érvényesek a partner termékekre.
Hogyan tudom felhasználni az ajándékutalványomat?
Amennyiben ajándékutalvánnyal rendelkezik, úgy annak kódját következő rendelése leadásakor az utolsó fizetési oldalon tudja megadni a "Kedvezmények" résznél. Ha az ajándékutalvány érvényes és rendelése megfelel a kupon felhasználási feltételeinek, úgy a vonatkozó kedvezmény automatikusan levonásra kerül. Ha megjelenik egy hibaüzenet kérjük ellenőrizze, hogy a rendelés megfelel-e a felhasználási feltételeknek. Egy ajándékutalvány felhasználása előtt kérjük ellenőrizze annak felhasználási feltételeit. (Az ajándékutalványainak felhasználási feltételeit ügyfélfiókjában tekintheti meg az "Előnyeim" menüpont alatt található « ajándékutalványaim » almenüpontban. Itt válassza ki a szóban forgó kedvezményt és kattintson a « még több tudnivaló itt» gombra).
Figyelem:
  1. A spartoo ajándékutalványok nem használhatóak fel partner termékekhez.
  2. Visszaküldés esetén a kedvezménykupon nem kerül visszatérítésre.
Hogyan tudom felhasználni a kedvezménykuponomat?
Amennyiben rendelkezik egy kuponnal, úgy annak kódját következő rendelése leadásakor az utolsó fizetési oldalon tudja megadni a "Kedvezmények" résznél. Ha a kupon érvényes és rendelése megfelel a felhasználási feltételeknek, úgy a vonatkozó kedvezmény automatikusan levonásra kerül. Ha megjelenik egy hibaüzenet kérjük ellenőrizze, hogy a rendelés megfelel-e a kupon felhasználási feltételeinek. Egy kupon felhasználása előtt kérjük ellenőrizze annak felhasználási feltételeit. (A kuponjainak felhasználási feltételeit ügyfélfiókjában tekintheti meg az "Előnyeim" menüpont alatt található « ajándékutalványaim » almenüpontban. Itt válassza ki a szóban forgó kedvezményt és kattintson a « még több tudnivaló itt » gombra).
Figyelem:
  1. A kuponok nem használhatóak fel partner termékekhez.
  2. Visszaküldés esetén a kedvezménykupon nem kerül visszatérítésre.
Kedvezményem miért nem vonható össze a leárazásokkal?
A kedvezménykuponok nem vonhatóak össze más kedvezménnyel, kuponnal vagy árengedménnyel. Kedvezménykuponjának felhasználási kondícióit ügyfélfiókjában tekintheti meg az « Előnyeim » menüpontban, kiválasztva az « ajándékutalványaim » pontot és a « Még több tudnivaló itt » gombra kattitntva . A leárazott termékeken már van árengedmény ezért ezen termékekre nem használható fel kedvezménykupon.

Email címem módosítása

Email címem módosítása

Email címem módosítása
Miután email címe egyben az azonosítója is, így azt Ön nem tudja módosítani ügyfélfiókjában. Ezen kérés esetén kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, melyet követően egy munkatársunk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fog.

Hírlevelek

Hírlevelek

Feliratkozásaim kezelése
Feliratkozásainak kezeléséhez be kell lépnie ügyfélfiókjába. Ehhez kattintson az oldal jobb felső részénél található « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. Ezt követően válassza ki a « Feliratkozásaim » almenüpontot a balra található « fiókom » menüben.

A hírlevélre történő feliratkozást a 2.-es pontban; « feliratkozásaim kezelése » teheti meg. A hírlevélre történő feliratkozáshoz pipálja ki a vonatkozó négyzetet, leiratkozáshoz hagyja üresen.

Ne felejtse el "Érvényesíteni" választását!
Leiratkozás a hírlevelekről
Feliratkozásainak kezeléséhez be kell lépnie ügyfélfiókjába. Ehhez kattintson az oldal jobb felső részén található « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. Ezt követően válassza ki a « Feliratkozásaim » almenüpontot a balra található « fiókom » menüben.

Amennyiben nem kíván többé hírlevelet kapni úgy ezt a 3-as « leiratkozom » pontban jelezheti felénk. Ne felejtse el "Érvényesíteni" választását!

Jelszó

Jelszó

Elvesztettem jelszavamat
Először is kérjük, hogy győzödjön meg róla, hogy a megadott email cím megegyezik azzal, amivel az ügyfélfiókját létrehozta. A belépéshez szükséges egy korábbiakban létrehozott ügyfélfiók. Amennyiben email címét a korábbiakban csak a hírlevél feliratkozáshoz adta meg, úgy még nem rendelkezik ügyfélfiókkal. Ha továbbra sem tud belépni fiókjába, úgy új jelszót tud kérni. Az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra, majd a « már ügyfél vagyok, azonosítom magam» résznél kattintson a következőre: « Elfelejtette jelszavát? Kattintson ide» . Adja meg email címét, melyet követően emailben kapja meg az új jelszót. A fiókba történő belépést követően jelszavát módosítani tudja.
Szeretném módosítani jelszavamat
Jelszavának módosítását ügyfélfiókjába belépve tudja végrehajtani. Kattintson a « fiókom » gombra jobbra fent az oldalon. A balra található « Fiókom » menüpontban tudja módosítani jelszavát. Ehhez kattintson a « Jelszavam » gombra, majd hajtsa végre a módosítást.
Nem működik a jelszavam
Feliratkozásainak kezeléséhez be kell lépnie ügyfélfiókjába. Ehhez kattintson az oldal jobb felső részénél található « fiókom » gombra és lépjen be ügyfélfiókjába. Ezt követően válassza ki a « Feliratkozásaim » almenüpontot a balra található « fiókom » menüben. A hírlevélre történő feliratkozást a 2.-es pontban; « feliratkozásaim kezelése » teheti meg. A hírlevélre történő feliratkozáshoz pipálja ki a vonatkozó négyzetet, leiratkozáshoz hagyja üresen. Ne felejtse el "Érvényesíteni" választását!

Kijelentkezés

Kijelentkezés

Kijelentkezés
Az ügyfélfiókjából történő kilépéshez kattintson a « fiókom » gombra jobbra fent az oldalon, majd a « kilépés » gombra. Az ügyfélfiókjából történő kilépést követően, amint munkamenete bezárásra került, bekapcsolva hagyhatja számtógépét fiókja jogtalan felhasználásának veszélye nélkül.

Személyes adataim módosítása

Személyes adataim módosítása

Kiszállítási címem módosítása egy leadott rendelés kapcsán
Szállítási címének módosításához tekintse meg a "rendeléseim" menüpontot. Köszönjük megértését.
Személyes adataim módosítása
Személyes adatainak módosításához kérjük jelentkezzen be ügyfélfiókjába. Ehhez az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra. Ezt követően a balra található « fiókom » menüpont alatt tudja módosítani adatait.
Figyelem! : Amennyiben egy folyamatban lévő rendelés kapcsán szeretne szállítási címet módosítani, úgy kérjük, hogy tekintse meg a « rendelésem » menüpontot. Az adott rendeléshez a cím már rögzítésre került, így a fiókjában rögzített címmódosítás nem fogja azt megváltoztatni. Köszönjük megértését.

Szponzoráció

Szponzoráció

Szponzoráció
A Spartoo lehetőséget biztosít arra, hogy szponzorálja barátait:
Szponzoráltja első rendelése alkalmával 3200.-Forint értékben kap ajándékutalványt, amennyiben e rendelés minimum díja 15000.- Ft és nem képezi visszaküldés tárgyát. Szponzoráltja szintén kap 3200.- Ft-ot első vásárlásával!
Hogyan szponzorálhatom egy ismerősömet? Szponzoráltjának az ügyfélfiók létrehozásakor meg kell adnia az Ön email címét az erre fenntartott helyen: « Szponzoráltja e-mail címe ». Az oldal tetején található "Nyerjen 3200 forintot" gombra kattintva Ön is meghívhatja barátait, hogy szponzoráltjai lehessenek.
Részletek: Akár 100 szponzoráltja is lehet, mely által 320 000 forintot is nyerhet. A nyereményeket ajándékutalvány formájában állítjuk ki, melyek 1 éven keresztül használhatóak fel a SPARTOO.HU oldalán következő rendelései alkalmával. Ha egyenlege összege eléri a 6000 forintot (2 szponzorált) ajándékutalvány formájában kérheti annak kifizetését.

Ügyfélfiók létrehozása

Ügyfélfiók létrehozása

Ügyfélfiók létrehozása
Miért kell létrehozni Spartoo ügyfélfiókot? Amennyiben rendelést kíván leadni oldalunkon, úgy azt megelőzően ügyfélfiók létrehozása szükséges annak érdekében, hogy beazonosíthassa magát és rögzítésre kerülhessenek a jövőbeni rendelésekhez szükséges szállítási adatok. Az ügyfélfiók továbbá lehetőséget ad arra, hogy ellenőrizze rendeléseinek listáját, valamint rögzítse visszaküldési igényét és hozzáférjen hűségprogramunkhoz.
Hogyan tudja létrehozni Spartoo ügyfélfiókját? Az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra, majd az « ÚJ ÜGYFÉL vagyok, létrehozom a fiókom » résznél írja be email címét. Ezt követően töltse ki a kért adatokat és hozza létre fiókját.
További információk: Az oldalra történő következő belépése alkalmával a « MÁR ÜGYFÉL vagyok, azonosítom magam » résznél tud majd belépni ügyfélfiókjába.

Ügyfélfiókom törlése

Ügyfélfiókom törlése

Ügyfélfiókom törlése
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ajánlatainkról és hírleveleinkről bármikor leiratkozhat. Kérjük kattintson a « leiratkozás a hírlevelekről » pontra, hogy megismerhesse ezt hogyan teheti meg. Nem javasoljuk ügyfélfiókjának törlését amennyiben az elmúlt 30 napban rendelést adott le, mert amennyiben a termékkel bármilyen probléma merülne fel úgy azt nem fogja tudni visszaküldeni számunkra. Ügyfélfiókjának törléséhez kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, melyet követően egy munkatársunk a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fog.

Utalvány visszatérítése

Utalvány visszatérítése

Utalvány visszatérítése
Utalványának visszatérítéséhez be kell lépnie ügyfélfiókjába. Ehhez az oldal jobb felső részénél kattintson a « fiókom » gombra. Utalványának visszatérítését az « előnyeim » menüpontban teheti meg.
Folyamat:
  • Kattintson a szóban forgó utalvány alatt a « Visszatérítés » almenüpontra.
  • Ezt követően megtudja kérni az utalvány értékének kifizetését banki utalással.
  • A visszatérítés ezt követően 2-5 munkanap alatt íródik jóvá.
A banki utalással történő visszatérítéshez első alkalommal a rendszer a nemzetközi utaláshoz szükséges banki adatok rögzítését fogja kérni.

Üzleti kapcsolat

Nagy mennyiségben történő vásárlás a Spartoo-tól

Nagy mennyiségben történő vásárlás a Spartoo-tól

Nagy mennyiségben történő vásárlás a Spartoo-tól
Először is köszönjük szépen szíves figyelmét oldalunk iránt. Azonban a Spartoo egy olyan vállalat, mely a magánszemélyek számára történő online értékesítésre specializálódott. Sajnálatos módon nem biztosítunk nagy mértékben történő viszonteladást.

Üzleti kapcsolat

Üzleti kapcsolat

Szeretnék a Spartoo cégénél dolgozni
Amennyiben szeretne csatlakozni a spartoo csapatához, a következő linkre kattintva megtekintheti akutális állásajánlatainkat, valamint gyakornoki állásajánlatainkat: https://www.spartoo.com/recrutement.php?services=e-marketing
Szeretnék együttműkdni a Spartoo-val
Ha szeretne csatlakozni a spartoo csapatához a következő linkre kattintva tekintheti meg a szükséges lépéseket: https://www.spartoo.com/marketplace_mentions.php
Szeretnék a Spartoo partnere lenni
Ha szeretne a spartoo partnere lenni, úgy a következő linkre kattintva tekintheti meg a szükséges lépéseket: https://www.spartoo.com/affiliation.php
KEZDŐLAP | MÁRKÁK | TÁSKÁK | KIEGÉSZÍTŐK | ÚJDONSÁGOK | leárazások | NAGY MÉRETEK | TRENDEK | AJÁNLAT DIÁKOKNAK
Mi az a SPARTOO ? | GYIK | A plusszok | Á.SZ.F | Jogi Nyilatkozat | *Az aktuális ajánlatok feltételei | Marketplace | Adatvédelmi politika | Kapcsolat

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST