A cookie-k (sütik) beállításainak kezelése
A Spartoo olyan sütiket használ, amelyek feltétlenül szükségesek a weboldal működéséhez, valamint a tartalom személyre szabásához és a forgalom elemzéséhez. Partnereink sütiket használnak, hogy személyre szabott hírdetéseket jelenítsenek meg az Ön böngészése és profilja alapján. Ha az alábbiakban az "Elfogad mindent és bezár" gombra kattint, az ügyfélfiókjában bármikor módosíthatja a beállításokat. Ha az "Összes elutasítása" gombra kattint, akkor csak a weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik kerülnek felhasználásra.

Hivatkozási és besorolási kritériumok

A MarketPlace szolgáltatás

A SPARTOO a www.spartoo.hu oldalon keresztül egy platformot (továbbiakban: "SPARTOO Marketplace") kínál fel, azzal a céllal, hogy kapcsolatot létesítsen a fogyasztóvédelmi törvények éretelmében vett fogyasztók, azaz vásárló (továbbiakban: "Vásárló") és a bejegyzett viszonteladó (továbbiakban: "Viszonteladó") között termékértékesítés céljából, amelyeket partner termékeknek (továbbiakban: "Termékek") nevezünk.
Annak érdekében, hogy termékeiket a SPARTOO MarketPlace felületén értékesíthessék, az Eladónak kötelessége elfogadni és betartani SPARTOO MarketPlace szabályzatot és tiszteletben tartani a MarketPlace és a SPARTOO között létrejött szerződési feltételeket.
A MarketPlace szolgáltatáson keresztül a SPARTOO adás-vételi felületet biztosít az Viszonteladók és a Vásárlók között. Eképpen a SPARTOO kizárólag közvetítőként szolgál a Viszonteladók számára és semmi esetben nem képezi részét a Viszonteladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek.

Besorolás :

A SPARTOO az alábbi kritériumok alapján választja ki a MarketPlace Viszonteladóit :
- A kínálat minősége bizonyos termékkategóriákra vonatkozóan (cipők, ruházati cikkek, sportfelszerelés, kézitáskák és egyéb kiegészítők);
- Az áraik versenyképessége;
- A kiszállítási megoldásaik megbízhatósága és gyorsasága;
- Az ügyfélszolgálatuk válaszkészsége és hatékonysága ;

A MarketPlace szerződés értelmében a Viszonteladó anyagi juttatást nyújt a MarketPlace szolgáltatáshoz való hozzáférésért a SPARTOO számára. A juttatás díja nem függ össze a Viszonteladó termékeinek a www.spartoo.hu oldalon való besorolásával vagy a termékek kiemelésével.

Törlés:

A Viszonteladók által a MarketPlace-en kínált Termékek az alábbi esetekben kerülnek törlésre:
-A Viszonteladó által kezdeményezett viszonteladói fiók bezárása;
- A Termék törlése a Viszonteladó döntése alapján;
- A szerződési feltételek megsértése a Viszonteladó által;
- A minőségi követelmények megsértése a Viszonteladó által


A tartalom kategóriákba sorolása :

A www.spartoo.hu oldalon a különféle termékeket (cipők, ruházat, sport, luxus) különféle kritériumok alapján (férfi, női, gyerek, lakás…) kerülnek csoportosításra.
Az eladásra kínált termékek megjelenítése minden egyes kategóriában a következő sorrendben történik :
- A SPARTOO által kínált termékek;
- A márka által eladásra kínált MarketPlace termékek;
- A közvetítő Viszonteladók által kínált MarketPlace termékek ;
- A Vásárló egyéni kritériumai szerint rendezett termékek
A fent említett termékcsoportokon belül a termékek besorolása automatikusan történik, többek között az eladott példányszámok, a megtekintések száma és a generált forgalom figyelembevételével kombinálva.

1. A SPARTOO által értékesített termékek
A SPARTOO által forgalmazott termékek a keresési eredmények (márkák, kategóriák stb... ) első oldalán találhatók. Abban az esetben, ha a Spartoo által forgalmazott termék egy adott méretéből készlethiány áll fenn, közvetlenül a márka beszállítója (a továbbiakban: "Márka Eladó") által eladásra kínált termék jelenik meg elsőként. Ha a www.spartoo.hu oldalon nincs egyetlen Márka Eladó sem, akkor a közvetítő Viszonteladó terméke lesz megjelenítve.

2. A márka által eladásra kínált MarketPlace termékek
Ha a termék nem a SPARTOO értékesíti, akkor elsőként közvetlenül a márka beszállítója által kínált termékek jelennek meg. A keresési eredményekben erre a « Partner termék » megjelölés utal.
A márka által közvetlenül közölt termékinformációt (fotók és leírás) jelenítjük meg a Partner termék megjelöléssel ellátott termék oldalán.
Az eladással kapcsolatos tudnivalókat (ÁSZF, szállítási és visszaküldési feltételek) közvetlenül a Termék oldalán láthatja a vevő.

3. A közvetítő Viszonteladók által kínált MarketPlace Termékek
Ha terméket nem a SPARTOO és nem a márka értékesíti közvetlenül, akkor egy közvetítő Viszonteladó termékét kínáljuk fel.
Az eladó által közvetlenül jóváhagyott termékinformációt (fotók és leírás) jelenítjük meg a Partner termék megjelöléssel ellátott termék oldalán.
Az eladással kapcsolatos tudnivalókat (ÁSZF, szállítási feltételek, visszaküldési feltételek) közvetlenül a termék oldalán tekintheti meg a vevő.
4. A Vásárló egyéni kritériumai szerint rendezett termékek

A Vásárló bizonyos kritériumok kiválasztásával saját maga is rendezheti a termékeket (fontosság, növekvő ár, csökkenő ár, újdonság, leárazások %), vagy szűrőket is megadhat, ha specifikusabban szeretne keresni (méret, nem, márka, szín, összetétel...). A Vásárlóknak lehetőségük van arra is, hogy csak SPARTOO termékeket vagy csak Partner Termékeket jelenítsenek meg.

Fizetési feltételek

A Vásárló a Termékek összegét a megrendelés időpontjában közvetlenül a SPARTOO Ügyfélfiókján keresztül egyenlíti ki a Marketplace Viszonteladónak. Az alábbi lehetőségek egyikét tudja használni: - Bankkártya: Visa, Mastercard.
- PayPal fiók: ebben az esetben a Vásárló automatikusan a PayPal fiókjához kerül átirányításra. Amint a PayPal-on keresztül történő fizetés érvényesítésre került, a Vásárló befejezheti a rendelését.
Amennyiben a Viszonteladó más fizetési módot is elfogad, a Vásárlót a Termék oldalán keresztül értesíti.

Garancia

A Viszonteladó által a Marketplace-en értékesített minden Termékre a vonatkozó jogszabályok szerinti jogi garancia vonatkozik, különösen a megfelelőségi jogi garancia vagy bármely más jogi garancia, amely lehetővé teszi a Vásárló számára, hogy a Termékeket visszaküldje a Viszonteladónak, vagy a Termék árának egy részére visszatérítést kapjon a Viszonteladótól.
Abban az esetben, ha a Termékekre a Viszonteladó, vagy a Termék gyártója által vállalt szerződéses jótállás vonatkozik, ezen információ a Termék oldalán kerül feltüntetésre.

Vitás kérdések

A Vásárló minden panaszát továbbítani kell a Viszonteladónak a SPARTOO Ügyfélfiókján keresztül.
A Vásárló a késedelmes szállítás, a nem megfelelőség vagy a Termékek sérülése kapcsán felmerült reklamációja esetén, a Termékek megrendelés visszaigazolásától számított harminc (30) napon belül, vagy bármely más, a Viszonteladó által elfogadott vagy a vonatkozó jogszabályok által előírt hosszabb időtartamon belül, a vitát egyedül a Viszonteladó oldja meg.
A Viszonteladónak két (2) munkanap áll a rendelkezésére a Vásárlók panaszainak megválaszolására.
Abban az esetben, ha vitás kérdés merül fel, bármely ügyfél írásban kérheti a SPARTOO-t, aki mindent megtesz annak megoldása érdekében. Amennyiben a békés rendezési kísérlet nem jár sikerrel, a békés úton történő rendezési kísérletet követő egy éven belül közvetítőhöz kell fordulni. Az Ügyfél az alábbi "vitarendezési" platformot használhatja a vitás kérdések rendezésére: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU.


KEZDŐLAP | MÁRKÁK | TÁSKÁK | KIEGÉSZÍTŐK | ÚJDONSÁGOK | Kiárusítás | NAGY MÉRETEK | TRENDEK | SPARTOO & ME
Mi az a SPARTOO ? | GYIK | A plusszok | Á.SZ.F | Jogi Nyilatkozat | *Az aktuális ajánlatok feltételei | Marketplace | Hivatkozási és besorolási kritériumok | Adatvédelmi politika | Kapcsolat
TOOPOST
Mondja el véleményét
PREMIUM