A cookie-k (sütik) beállításainak kezelése
A Spartoo olyan sütiket használ, amelyek feltétlenül szükségesek a weboldal működéséhez, valamint a tartalom személyre szabásához és a forgalom elemzéséhez. Partnereink sütiket használnak, hogy személyre szabott hírdetéseket jelenítsenek meg az Ön böngészése és profilja alapján. Ha az alábbiakban az "Elfogad mindent és bezár" gombra kattint, az ügyfélfiókjában bármikor módosíthatja a beállításokat. Ha az "Összes elutasítása" gombra kattint, akkor csak a weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik kerülnek felhasználásra.

Általános Szerződési Feltételek

1 Az értékesítő azonosítása

Utolsó módosítás dátuma: 2023.06.08.

Spartoo SA, 364 561,76 euró jegyzett tőkéjű egyszerűsített részvénytársaság, melynek székhelye: 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, Franciaország, cégjegyzékszáma: 489 895 821 Kereskedelmi és Iparkamara, Grenoble.

Ügyfélszolgálat:
Tél: 06 1/677-7696
Email: adriana@spartoo.hu
Hétfő-Péntek: 9:00-12:30


2 Az általános szerződési feltételek alkalmazása

Az általános szerződési feltételek elfogadása maga után vonja annak teljes egészében való alkalmazását. Minden, az ügyfél által a SPARTOO.HU oldalon leadott rendelésre vonatkozik. Egy szerződést jelent a SPARTOO.HU és az Ügyfél között. Az Ügyfél lemond minden olyan egyéb dokumentumról, mely a SPARTOO.HU-val szemben ellentmondásos lehet.

Ezen általános szerződési feltételek folyamatosan módosulhatnak, az a hatályos verzió, mely az interneten elérhető a vásárlás pillanatában. Az általános szerződési feltételek módosításai a SPARTOO.HU oldalon való megjelenésüktől kezdve érvényesek, nem hatályosak korábbi tranzakciók esetében.

Az oldal minden felhasználója köteles betartania ezen Általános Szerződési Feltételeket.

A Spartoo.hu Partnerek által értékesített és kiszállított termékeket is kínál: "Partner termékek". Jelen Általános Szerződési Feltételek nem vonatkoznak az ezen Partner termékek árára, a fizetési módjára és a fizetések ellenőrzésére, a hűségpontokra, ajándékkártyákra és ajándékutalványokra, szállítási típusokra valamint a termékek visszaküldésére vonatkozó szabályokra. Minden Partnernek egyedi szerződési feltételei vannak. Bármely Ügyfél megtekintheti ezen feltételeket (kiszállítási és visszaküldési politika, ÁSZF) a "Partner termék" méretének és színének kiválasztása során, valamint a rendelés leadása során : fizetési mód, szállítási cím és típus.


3 Ajánlataink érvényessége

Ajánlataink kizárólag azon Ügyfelek számára vonatkozik, akik Magyarország területén kiszállítási címmel rendelkeznek.
Az oldalon látható árucikkek a készlet erejéig állnak rendelkezésre.
A Spartoo.hu vállalja, hogy az Ügyfelet e-mailben értesíti, amennyiben az Ügyfél egy rendelkezésre nem álló termékre adta le rendelését. Abban az esetben, ha a Spartoo.hu egy rendelkezésre nem álló rendelés díját beszedi, kötelezi magát az összeg jóváírására utalvány formájában, vagy annak visszafizetésére az Ügyfél számára 15 napos határidőn belül. A rendelés automatikusan kerül törlésre.


4 A termékek bemutatása

Az értékesítésre felkínált termékek a lehető legnagyobb pontossággal kerülnek leírásra és bemutatásra. Az Ügyfél kötelessége, hogy elolvassa a termék leírását, annak érdekében, hogy megismerje a termék alapvető tulajdonságait és jellemzőit. Az Ügyfélnek kötelessége a rendelés leadása előtt tájékozódnia. Egy Termék kiválasztása és megvásárlása kizárólag az Ügyfél felelőssége.
Felkérjük az összes Ügyfelet, hogy tájékoztassa a Spartoo-t a termék leírásában esetlegesen felmerülő hibákról.

5 Fiók létrehozása

Egy megrendelés leadásához az Ügyfélnek előzetesen létre kell hoznia egy ügyfélfiókot az első rendelése során. A regisztrációkor a következő adatokat szükséges megadni az űrlapon : e-mail cím, vezetéknév, keresztnév, nem, születési dátum, teljes kézbesítési cím, telefonszám. Továbbá ezen alkalommal, az Ügyfél létrehoz egy személyes jelszót, csak az ő használatára. Tilos bármilyen információt harmadik fél részére közzétenni.
Az ügyfél vállalja, hogy pontos és teljes körű információkat ad meg. Bármilyen személyazonossággal való visszaélés vagy hamis személyazonosság az ügyfélfiók zárolásához vezethet és további következményeket vonhat maga után. Többszöri regisztráció, több felhasználó által használt fiók, vagy más csalás, a regisztráció megszüntetését vonhatja maga után.
Az Ügyfél elismeri, hogy alkalmas a szerződés megkötésére, valamint a Spartoo.hu oldal által kínált termékek megvásárlására.
A Spartoo.hu elutasít mindenféle értékesítést 16 éven aluli fiatalkorúak részére, előzetes szülői engedély nélkül, mely minden esetben szükséges.


6 A termékek árai

Az árak magyar forintban értendőek és tartalmaznak minden Magyarországon érvényes adót, azonban az esetleges szállítási díjat nem tartalmazzák. Amennyiben az ÁFA összege változik, az befolyásolhatja a termékek árát, melyről az Ügyfél előzetesen nem kap értesítést. A Spartoo.hu fenntartja magának a jogot, hogy árait bármikor módosíthassa, azonban a termékek a rendelés leadásakor érvényes áron kerülnek kiszámlázásra.

Az esetleges árcsökkenések a Spartoo.hu oldalán kerülnek feltüntetésre, Partner Termékek kivételével. Ezek az árak fixek és nem módosíthatóak a Spartoo.hu oldalán feltüntetett érvényességi idő alatt. A Spartoo.hu fenntartja magának a jogot, hogy ezen időtartamon kívül bármikor módosíthatja az árakat. Az árak nem tartalmazzák a feldolgozási díjat, árufeladási díjat, valamint kiszállítási és kézbesítési díjat, melyek többletköltségként kerülhetnek felszámolásra, amennyiben az oldalon az fel van tüntetve. Az Ügyfél által fizetendő összeg a vásárlás végösszegével egyezik meg, mely magában foglalja ezen díjakat is.

Partner termékek esetében, az Ügyfélnek meg kell tekintenie a Partner általános szerződési feltételeit az árra vonatkozóan.

A Spartoo.hu vagy a Partnerei "Partner termékek" vásárlása esetében, a vásárlásról számlát állít ki. Ezen számla a rendelés során használt Spartoo.hu oldalon létrehozott ügyfélfiókba bejelentkezve letölthető a szállítmány elküldését követően.


7 Biztonságos rendelés és fizetés

7.1 : Rendelés

Az ügyfél az alábbiak szerint érvényesítheti rendelését. A rendelés érvényesítése egyben a SPARTOO.HU és a Partner vagy Partnerek, ha van egy vagy több Partner Termék, ezen Általános Szerződési Feltételeinek elfogadását is jelenti. A SPARTOO.HU oldalon látható termék iránt érdeklődő ügyfélnek a rendelés leadása céljából követnie kell a következő rendelési folyamatot.  
- Méret és szín kiválasztása.
- A kosárba tett termékek részleteinek ellenőrzése (szín, mennyiség, méret, ár, stb…). Itt lehetőség van a mennyiség módosítására, további termék hozzáadására vagy törlésére.
- Az első rendelés alkalmával, ki kell tölteni egy űrlapot, hogy létrehozza az ügyfélfiókját egy jelszóval.
- Ha az Ügyfél a rendelése leadásakor jogosult speciális ajánlatra (Partner Termékek kivételével), akkor az előzetesen kapott kódot az erre a célra fenntarott mezőbe szükséges beírnia, majd érvényesítenie.
- Ki kell választani a fizetési módot, a szállítás típusát, a szállítási címet.
- A fizetés módjának jóváhagyása után az ügyfél véglegesen és visszavonhatatlanul érvényesíti a rendelését, az alábbi következményekkel. Minden érvényesített rendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
- Sikeres rendelés leadása után az Ügyfél e-mailben visszaigazolást kap, mely az Ügyfél végleges vásárlási szándékát igazolja (ami nem foglalás). A termékek 7 napon keresztül fenntartva maradnak.

A SPARTOO.HU és Partnerei által eladott áruk tulajdonjogának átadása az Ügyfél javára minden esetben csak a teljes összeg kifizetését követően lehetséges és függetlenül a szóban forgó termékek kiszállítási határidejétől. A tulajdon fenntartására vonatkozó kikötés nem zárja ki a veszteség kockázatát vagy az áru rongálódását, ami az Ügyfél költsége lesz a kézbesítéstől kezdődően.
 
Az ügyfél kötelessége, hogy ellenőrizze a csomagot és azonnal jelezzen minden hibát.


7.2: Fizetési módok

  • Bankkártyával történő fizetés a honlapon
    Az Ügyfél megadja bankkártyája számát és ahhoz tartozó lejárati dátumot és CVV kódot.
    Ezt követően jóváhagyja rendelését a "Rendelés megerősítése" gombra kattintva. A biztonságos fizetéshez néhány esetben a fizetés csak akkor kerül érvényesítésre, amennyiben a bank által megküldött 3DS kód megadásra kerül. A Megjegyzés mezőt bejelölve az Ügyfél elfogadja, hogy az adott lejárati időhöz tartozó bankkártya adatai megőrzésre kerülnek Ügyfélfiókjában a következő vásárlásaihoz.
    Nem elfogadott: American Express kártyák, kizárólag pénzfelvételre jogosító kártyák, szisztematikusan engedélyhez kötött kártyák (Electron, Maestro, Cirrus…), virtuális kártyák (webkártya) és feltöltős bankkártyák.
  • Utánvét UPS futárszolgálattal történő kiszállításkor
    Az utánvétellel történő fizetés szolgáltatási díja az UPS futárszolgálattal történő szállítás esetén 1499 Ft, mely nem visszatérítendő a termék visszaküldése esetén, kivéve elállás esetén. A rendelése kifizetését készpénzben kell elvégezni. A Partner termék(ek)et tartalmazó rendelések esetén e fizetési mód nem lehetséges.
  • Utánvét Magyar Posta által történő kiszállításkor
    Az utánvétellel történő fizetés szolgáltatási díja a Magyar Postával történő kiszállítás esetén 999 Ft, mely nem visszatérítendő a termék visszaküldése esetén, kivéve elállás esetén. A rendelése kifizetését készpénzben kell elvégezni. A Partner termék(ek)et tartalmazó rendelések esetén e fizetési mód nem lehetséges.
  • Paypal
    Minden Paypal-on keresztül történő fizetés online történik az Ügyfél PayPal fiókján keresztül, melynek beazonosításához a Paypal fiókhoz tartozó e-mail cím és a PayPal jelszó megadása szükséges. Az Ügyfél pénzügyi adataival a SPARTOO.HU nem rendelkezik. A PayPal titkosítja és védi a bankkártya adatokat.
  • Ajándékkártya
    Lehetőség van ajándékkártyával történő fizetésre. Az Ügyfélnek az ajándékkártya számát kell megadnia a Kedvezmények résznél. Amennyiben a rendelés értéke magasabb, mint az ajándékkártya értéke, az Ügyfélnek ki kell egészítenie az összeget egy másik fizetési móddal. Amennyiben a fizetendő összeg alacsonyabb, mint az ajándékkártya értéke, úgy az Ügyfél egy következő rendelésnél felhasználhatja az ajándékkártyán fennmaradt összeget annak érvényességi idején belül.


7.3: A fizetés elmulasztása

A Spartoo.hu fenntartja magának a jogot olyan szállítás elutasítására vagy megrendelés nem teljesítésére, amelynek a megrendelője nem teljesíti a korábbi rendelés összegének részleges vagy teljes kifizetését, vagy akivel folyamatban lévő fizetési jogvitában áll, vagy a csalás veszélye áll fenn.

Minden bankkártya elutasítás, minden fizetési elutasítás, minden kiszállításkor történő elutasítás, minden PayPal-al történő visszaélés alkalmat adhat behajtási eljárásra a Spartoo.hu társaság részéről.



7.4: A fizetések ellenőrzése

A Spartoo.hu minden honlapján leadott rendelést ellenőriz. Ezeknek az ellenőrzéseknek a célja a Spartoo.hu megóvása a csalárd visszaélésektől: személyazonosságal való visszaélés, fizetési csalás. A Spartoo.hu osztályai elkérhetik Öntől az összes szükséges dokumentumot rendelése zárolásának feloldása érdekében, melyek a következőek lehetnek: lakcímet igazoló hatósági igazolvány, a kézbesítési címen élő személy lakcímigazolása, banki dokumentumok stb…

Ezen iratok átvételének hiányában a rendelés véglegesítésétől számított 7. napon a rendelés automatikusan törlésre kerül.

Minden nem megfelelő dokumentum kézhezvétele szintén a rendelés törlését eredményezi.

Partner termékek rendelése során, a partnereknek saját követelményeik vannak, melyekért a Spartoo.hu nem tehető felelőssé.


7.5: A fizetések biztonsága

A fizetések biztonságának garantálása érdekében a Spartoo.hu a CIC bank biztonságos fizetési szolgáltatását használja. Ez a szolgáltatás magában foglalja az SSL biztonsági előírásokat. A bizalmas adatok (a 16 jegyű kártyaszám, a lejárati dátum és a CVV kód) közvetlenül kódolva kerülnek a bank szerverére továbbításra, anélkül, hogy a Spartoo.hu szerverén fizikailag áthaladnának. Amint a rendelés megerősítést nyer, a fizetési kérelem valós időben zajlik a biztonságos elektronikus fizetési kezelőn keresztül. Ez egy hitelesítési kérelmet küld a bankkártya hálózatnak. Az elektronikus fizetéskezelő egy elektronikus tanúsítványt bocsát ki, amely a tranzakció dátumának és összegének igazolására szolgál a Polgári Törvénykönyv 1316. és az azt követő cikkeinek rendelkezéseivel összhangban.



8 Azonosítás

A Spartoo.hu oldalon történő Ügyfélfiók létrehozásához egy egyedi jelszó megadása szükséges, amely lehetővé teszi az Ügyfél számára, hogy a későbbi megrendelések során ne kelljen újra kitöltenie az űrlapokat a megrendelés leadása során.
Így a Spartoo.hu már regisztrált ügyfélként fogja felismerni az Ügyfelet. A Spartoo.hu ügyfélfiókhoz tartozó, ügyfél által használt jelszó szigorúan bizalmas és személyes. A jelszó bármilyen módon történő közzététele vagy átadása tilos.
Ha elfelejtette a jelszavát, a Spartoo.hu Azonosítás oldalán az "Elfelejtette a jelszavát? Kattintson ide" linkre kattintva tud új jelszót igényelni. Ezután, a következő oldalon meg kell adni az e-mail címet, majd a Küldés gombra kell kattintani. Ezt követően e-mailben fog kapni egy linket, ahol meg tud adni egy új jelszót. Ez az új jelszó automatikusan felváltja a régit.
Egy új rendelés leadásához a Spartoo.hu ügyfelének meg kell adnia az e-mail címét és az újonnan létrehozott jelszavát az erre célra kijelölt mezőbe. Ez a jelszó semmilyen módon sem használható fizetésre.


9 SPARTOO által biztosított szállítás

Partner Termékek esetében, az Ügyfélnek meg kell tekinteni a Partner általános szerződési feltételeit a kiszállítási politikára vonatkozóan.
A jelzett kiszállítási határidők jelzésértékűek, és munkanapokra vonatkoznak (a szombat, a vasárnap és a munkaszüneti napok nem számolhatók bele a kiszállítás határidejébe). Vis maior esetén a SPARTOO.HU nem vállal felelősséget a küldemény késéséért.


Magyarország

Magyar Postával történő szállítás:
Határidő: A csomag elküldésének másnapjától számított 5-6 munkanap
A szállítás díja:
-Ingyenes szállítás 10.000Ft feletti rendelés esetében
-10.000Ft alatti rendelés esetében 999Ft

Házhozszállítás (UPS Standard):
Határidő: A csomag elküldésének másnapjától számított 5-6 munkanap
A szállítás díja: 2.499Ft rendelésenként

Házhozszállítás (UPS Expressz):
A kiszállítási határidőt a UPS futárszolgálat számolja ki kézbesítési címtől függően, amit az ügyfél a biztonságos fizetési oldalon talál meg.
A szállítás díja: 5.499 Ft rendelésenként


10 Elégedett vagy visszatérítjük

A Spartoo oldalán vásárolt minden termék (Partner termékek kivételével) " Elégedett vagy visszatérítjük" visszaküldés tárgyát képezheti, amennyiben az Ügyfél a terméket jogos okokból nem kívánja megtartani: például a termék nem felel meg igényeinek, nem megfelelő méretű, nem a várt színű stb. A Spartoo termékei rendelkezésre álló készlettől függően kicserélhetőek más méretre ugyanazon modellen és színen belül vagy a kifizetett összeg visszatéríttethető (ingyenes visszaküldés lásd 10.1).
Partner termékek esetén kizárólag banki úton történő visszatérítésre van lehetőség (az egyes partnerekre vonatkozó feltételek megtalálhatóak a termék oldalán).
Annak érdekében, hogy a visszaküldés elfogadásra kerüljön a következő feltételeknek kell megfelelenie :
-A termék(ek) nem került(ek) viselésre kültéren. A termék(ek)nek új állapotban kell lenni(ük),
- A visszaküldött termék(ek)nek meg kell egyezni(ü)k a megküldött termék(e)kel,
- A terméke(ke)t eredeti belső csomagolás(uk)ban, jó állapotban (nem ragasztott cipősdoboz) kell visszaküldeni, egy teljesen lezárt csomagban,
- A termék(ek) a kézhezvételől számított 30 napon belül kerül(nek) visszaküldésre,
- Az üres csomag visszaküldése esetén a csere és a visszafizetés elutasításra kerül,
- Kövesse az alábbi folyamatot.

A 2011/83/UE európai direktíva alapján minden Ügyfél gyakorolhatja elállási jogát a SPARTOO.HU oldalán vásárolt termékek kapcsán. 14 napos határidőn belül kell megtenni, a csomag kézhezvételétől - az ügyfél maga-, vagy megbízott harmadik fél által - számítva. Az alábbi űrlapot kell kitölteni és megküldeni a fenti határidőn belül e-mail-ben, vagy postai úton :
SPARTOO részére, 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, France, contact@spartoo.hu
Ezúton szeretném értesíteni szerződéstől való elállásomról az alábbi termék(ek) kapcsán:
Termék(ek) száma:
Rendelési szám:
Rendelés dátuma .................. átvétel dátuma ..............
Ügyfél neve:
Ügyfél címe:
Kiállítva:
Aláírás (ha papír alapú)

Az Ügyfél számára a visszatérítés akkor kerül visszaigazolásra, amennyiben a rendelés összes terméke, új állapotban rendben visszaérkezett az eredeti csomagolásban (a visszaküldött csomag ellenőrzésre kerül). A visszatérítés összege tartalmazza a kiszállítási költséget (kivéve azon extra díjakat, amennyiben az Ügyfél az adott esetben olyan szállítási módot választott, amely a SPARTOO által felkínált standard szállítási módnál drágább). A visszaküldés díja az Ügyfelet terheli. A visszaküldést minél előbb el kell indítani, minden esetben, legfeljebb 14 nappal az elállási űrlap kézhezvételétől számítottan.


10.1 : A visszaküldések végrehajtásának módjai a következők:

- A visszaküldés ingyenes a Magyar Postán keresztül. Minden egyéb visszaküldés díja az Ügyfelet terheli.


10.2 : A visszaküldés folyamata a következő :

1. lépés : Ügyfélfiók
Lépjen be SPARTOO.HU fiókjába e-mail címével és jelszavával, majd lépjen a "visszaküldéseim" pontra és töltse ki a visszaküldés megkérvényezésének űrlapját.

2. lépés : A címke átvétele
- Ha a visszaküldés ingyenes és a SPARTOO.HU által felkínált: kapni fog egy e-mail-t egy linkkel, ami lehetővé teszi a szállítási címke kinyomtatását.
- Ha a visszaküldés díja az ügyfelet terheli: kapni fog egy e-mail-t a visszaküldés címével, ahová a terméket küldeni kell.

3. lépés : A csomag átadása a szállítónak
Ingyenes visszaküldés esetében a csomagot át kell adni a választott szállító számára.
Abban az esetben, ha az ügyfelet terheli a visszaküldés díja, a csomagot egy, az ügyfél által választott hálozatban kell leadni.
Kérjük, őrizze meg a csomag feladásáról kiállított átvételi elismervényt minden későbbi vitás kérdés esetére.
A visszárut 7-10 munkanapon belül feldolgozzuk a csomag a központi raktárunkba történő visszaérkezését követően.


11 Szállítónk által nem kézbesített csomagok feldolgozása

11.1 : Visszaküldés oka: "ISMERETLEN CÍMZETT":

A szállító által "Ismeretlen Címzett" jelzéssel ellátott, visszaküldött csomagok. A Spartoo által átvett és jóváhagyott visszaérkezett csomagok esetében a Spartoo felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel, felajánlva a lehetőséget a termék újraküldésére, ha a termék még elérhető a raktárkészleten, vagy a vételár visszatérítésére, az Ügyfél választása szerint.
Többszöri Ismeretlen Címzett okán visszaérkezett megrendelést követően, a SPARTOO fenntartja magának a jogot a rendelés visszatérítésére, elállva annak újbóli kiküldésétől.


11.2 :Visszaküldés oka: "NEM KERESTÉK":

Azok a csomagok tartoznak ide, amelyekért az ügyfél átvétel céljából nem ment el a megadott határidőn belül a Postahivatalba vagy Közvetítő átvételi pontjára. A Spartoo által átvett és jóváhagyott visszaérkezett csomagok esetében a Spartoo felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel, felajánlva a lehetőséget a termék újraküldésére, ha a termék még elérhető a raktárkészleten, vagy a vételár visszatérítésére, az Ügyfél választása szerint. Többszöri "NEM KERESTÉK" okán visszaérkezett megrendelést követően, a SPARTOO fenntartja magának a jogot a rendelés visszatérítésére, elállva annak újbóli kiküldésétől.


11.3: Visszaküldés oka: "ELUTASÍTVA":

Azok a csomagok tartoznak ide, amelyeket az Ügyfél elutasított a kézbesítés során. A Spartoo által átvett és jóváhagyott visszaérkezett csomagok esetében, 72 órán belül ügyfélfiókján jóváírunk egy vásárlási utalványt, ha a rendelés előre kiegyenlítésre került a csomag visszaérkezését követően. Az Ügyfél kérvényezheti vásárlási utalványa törlését és a rendelés visszafizetését közvetlenül "ÜGYFÉLSZOLGÁLAT" részen a SPARTOO.HU oldalán.

Az "ISMERETLEN CÍMZETT", "NEM KERESTÉK", "ELUTASÍTVA" okokból kifolyólag visszaérkezett csomagok esetén a SPARTOO.HU nem garantálja a rendelés termékeinek fenntartását, így azok hiánya esetén, visszafizetésre kerülnek.

Partner termékek esetében, kizárólag visszatérítés lehetséges banki úton.


12 Felelősség

A honlaphoz való hozzáférés, a konzultáció, az űrlapok kitöltésének, a termékek kiszállításának, a rendelés leadásának és minden egyéb szolgáltatásnak a lépéseiért a SPARTOO csak eredménykötelezettséggel tartozik. Ennek következtében a SPARTOO nem vonható felelősségre azokért a kellemetlenségekért vagy károkért, melyek az Internetes hálózatban merülnek fel, továbbá a SPARTOO óvintézkedései ellenére bekövetkeznek. A SPARTOO különösen azokért a szolgáltatói zavarokért nem vállal felelősséget, melyek külső behatolások vagy vírusok következtében keletkeznek. Ebből kifolyólag, minden vis maiornak minősített esetben a Legfelsőbb Bíróság a SPARTOO-t minden felelősség alól felmenti. Az ügyfelek a honlapon található márkák által nyújtott garanciában részesülnek.

13 Szellemi tulajdon

A SPARTOO honlapjának minden eleme, legyen az vizuális vagy audio, beleértve a mögöttes technológiát, a márkák, a szabadalmak és szerzői jogvédelem alatt állnak.
Ezek a SPARTOO kizárólagos tulajdonát képzik.
Bármilyen hipertext link használata, mely a SPARTOO oldalra vezet el - beleértve a keretezést, mélylinkelést, in-line összekötést, vagy bármely más mélylinkelési technikát - minden esetben tilos.
A SPARTOO egyszerű kérésére minden esetben minden, akár hallgatólagosan engedélyezett linket, el kell távolítani.


14 Személyes adatok védelme

14.1 : Személyes adatok begyűjtése

Ügyélfiók létrehozásakor és az Ügyfél által a spartoo.hu oldalon leadott rendeléskor a SPARTOO cég személyes adatokat gyűjt be. Az összes begyűjtött adatot megfelelő, releváns és korlátozott módon kerülnek begyűjtésre a feldolgozás céljaival kapcsolatosan (2. és 3. pont). A begyűjtött adatokért a 489 895 821 cégjegyzékszámon bejegyzett SPARTOO SAS, egyszerűsített részvénytársaság, melynek székhelye: 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, Franciaország, a felelős. A SPARTOO bejelntette az ügyfelek személyes adatainak védelmét és a csalás elleni küzdelmet a CNIL-nek (francia adatvédelmi szerv). A nyilatkozat száma: 1182432.

A "személyes adatok" kifejezés minden olyan adatra vonatkozik, amely lehetővé teszi az egyén azonosítását; kimondottan a családnév, keresztnév, telefonszám, születési dátum, nem, e-mail cím, postázási cím, IP cím, valamint minden olyan információ, amelyet az Ügyfél megad a SPARTOO számára.

Az alábbiakban (2. és 3. pont) említett csalás elleni küzdelem céljából a SPARTOO korlátozott ideig (5. pont) megőrizheti a webhelyein végrehajtott tranzakciókkal kapcsolatos információkat.


14.2 : Az adatgyűjtés célja

Személyes adatainak gyűjtése kizárólag csak meghatározott, egyértelmű és törvényes célokat szolgál, hogy a következő okok egyikének, vagy közülük akár többnek eleget tudjon tenni: :
-A rendelések kezelése az oldalon,
-Kereskedelmi célú statisztikák, valamint piactanulmányok és piaci magatartásokra vonatkozó tanulmányok készítése,
-Kutatási fájlok létrehozására és kezelésére, amik magukba foglalják többek közt a technikai operációkat, mint normalizáció, javítás, duplikálás,
-Az Ügyfelekkel kapcsolatos műveletek kivitelezése,
-Ügyfélkör kiválasztása kutatási és promóciós műveletek számára,
-Promóciós üzenetek és kérések kiküldése a SPARTOO.HU által. Az Ügyfélnek bármikor lehetősége van leiratkozásra, az adott e-mail aljában található linkre kattintva,
-Jogi kötelezettségeknek és szabályozásoknak való megfelelés,
-Csalás elleni küzdelem.


14.3 : Csalás elleni küzdelem

A csalás elleni küzdelem érdekében a SPARTOO egy olyan rendszert hozott létre, amely a következőkre vezethet:

(I) Bekérhet Öntől, a tranzakció biztosítása érdekében, bizonyos igazoló dokumentumokat a fizetés teljesítése után, a megrendeléssel kapcsolatos információk által kiváltott automatikus riasztás esetén.
(II) Blokkolhatja rendelését, ha az ügyfélfiókját már használták csalás elkövetésére.
(III) Feljelentés vagy bírósági igénylés esetén az igazságügyi hatóságok kérésére kiadhatja személyes adatait.


14.4 : Az összegyűjtött adatok címzettjei

A megadott adatokhoz kizárólag a Spartoo.hu valamint a Spartoo.hu azon szerződött partnereinek van hozzáférésük, akik az Ügyfél rendelések lebonyolításában vesznek részt. A SPARTOO ezen részlegein dolgozó munkatársai, akiknek hozzáférésük van a személyes adatokhoz saját hatáskörük keretein belül, a következők: az ügyfélszolgálat, adminisztráció, műszaki szolgálat, valamint az ellenőrzésért felelős osztályok (könyvvizsgáló, belső ellenőrzési eljárásokért felelős szolgálat, stb ..)

Az állami szervek, kizárólag a jogi kötelezettségek teljesítése érdekében, bírósági tisztviselők, miniszteri tisztviselők és az adósság behajátásért felelős szervek is személyes adatok címzettjei lehetnek.


14.5 : A személyes adatok megőrzése

A begyűjtött adatok az oldalon történt utolsó tranzakciótól vagy az ügyfélfiók utolsó frissítésétől számolva, öt éven keresztül kerülnek megőrzésre. Az öt éves időtartamon belül új tranzakció vagy ügyfélfiók frissítésének hiányában, adatai automatikusan törlésre kerülnek.
Néhány bankadatát 13 hónapon keresztül megőrizzük a csalás elleni küzdelem céljából, az Ön által a honlapon végzett utolsó tranzakciótól vagy az utolsó ügyfélfiók frissítéstől számítva, a Premium szolgáltatás részeként.
Amikor bejelöli az "Emlékezz" négyzetet, banki adatait újból felhasználhatja jövőbeni megrendeléseihez.


14.6 : Biztonság

Tájékoztatjuk Önt, hogy tegyen meg minden szükséges óvintézkedést a személyes adatai biztonságának megőrzése érdekében, különös tekintettel annak megakadályozására, hogy azokat eltorzítsák, megrongálják, vagy illetéktelen harmadik felek hozzájuk férjenek. A titkosítás és az anonimizálás két használt módszer.


14.7 : Sütik (cookies)

A SPARTOO, a "sütik" technológia használata által méri a meglátogatott oldalak számút (oldalletöltések számát), a megtekintések számát és a látogatók az oldalon történő viselkedését, valamint, visszatérésük gyakoriságát.
Egy süti nem azonosítja be az Ügyfelet. Az Ügyfél számítógépén a spartoo.hu honlapon történt navigációjára vonatkozó információkat rögzíti (a megtekintett oldalak, a megtekintés dátuma, időpontja, stb.), majd későbbi megtekintés esetén is újra tudja olvasni.
A sütik által begyűjtött adatok kizárólag és szigorúan belső felhasználásra szolgálnak és soha nem kerülnek átadásra harmadik félnek.

A sütik használata, saját vagy harmadik félé, az Ügyfél folyamatos hozzájárulását kéri, mivel nem szükséges az oldal működéséhez. A sütik használatához való hozzájárulás vagy elutasítás a böngésző annak megfelelő beállítása alapján működik.

Egyes sütik, a "hírdetési sütiknek" nevezett sütik lehetővé teszik az Ügyfél navigációjának követését és a megtekintett termékek rögzítését, majd legfeljebb 90 napon belül, olyan hirdetési szalaghirdetések (bannerek) bemutatását, amelyek a múltbeli navigációhoz kapcsolódnak, vagy sem. Ezek a sütik az Ügyfél belső profiljához kapcsolódnak (anélkül, hogy azonosítani tudnák). A fentiekhez hasonlóan megkövetelik az Ön kifejezett hozzájárulását is. A hozzájárulását bármikor visszavonhatja a következő linkre kattintva:
Hirdetési sütik deaktiválása a profilomban


14.8 : Beleegyezés

A fiók létrehozásakor a Folytatás gombra kattintva kifejezetten fel van tüntetve, hogy "A regisztrációval részesül minden exkluzív ajánlatunkból, és elfogadja Adatvédelmi Politikánkat". Ha úgy dönt, hogy személyes adatait a Webhelyen a Folytatás gombra kattintva, vagy a fent leírt 4. pont szerint közli, akkor kifejezetten hozzájárulását adja a személyes adatainak gyűjtéséhez és felhasználásához a jelen Alapokmány és a hatályos jogszabályokban foglaltaknak megfelelően.


14.9 : Hozzáféréshez és javításhoz való jog


Az UE 2016/679-es rendelet alapján Önnek több joga is van, melyek a következők:
- hozzáféréshez való jog
- helyesbítéshez való jog
- törléshez való jog
- feldolgozás korlátozásának joga
- hordozhatósághoz való jog
- ellenzéshez való jog

A hozzáférési, helyesbítési és törlési jogainak érvényesítéséhez lépjen be az ügyfélfiókjába, és tegye ezt meg közvetlenül.

A feldolgozás korlátozására, a hordozhatóságra és az ellenzéshez való jogainak érvényesítéséhez kapcsolatba léphet a következőkkel:
- e-mailben: dpo@spartoo.com
- postai úton: SPARTOO SAS - DPO - 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble

Szükség esetén panaszt nyújthat be egy felügyeleti hatóságnál.


14.10 : Kölcsönösség

Az Ügyfél vállalja, a maga részéről, hogy minden a SPARTOO vállalattól érkezett adatgyűjtés vagy adatkommunikálás esetén, hogy azokat nem hozza nyilvánosságra és csak személyes használatra őrzi meg. A SPARTOO.HU vállalat fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja az adatok kiadását az Ügyfélnek vagy megkérje Őt azok törlésére.

15 Privát értékesítések

A "SPARTOO.HU Privát értékesítések" termékei mindazok számára elérhetők, akik az alábbi feltételek közül legalább kettőnek megfelelnek:
- Érvényes jelszóhoz és e-mail címhez tartozó SPARTOO.HU fiókkal rendelkező ügyfél
- Az ügyfélfiók e-mail címére kiküldött meghívó
- A SPARTOO.HU-tól érkezett legalább egy e-mail


16 Ajándékutalványok és vásárlási utalványok

Az ajándék- és vásárlási utalványok kedvezmény kupon formájában jelennek meg, melyeknek egyedi kódjuk van. Az ajándék- és vásárlási utalványok nem téríttethetők vissza és pénzre nem válthatók át. Az ajándék- vagy vásárlási utalvánnyal vásárolt termékek, azonban kicserélhetőek, vagy kérheti azok jóváírását, amennyiben nem megfelelőek. Az ajándék- és vásárlási utalványok újra felhasználhatóak lesznek, melyeket a lejárati határidőn belül kell felhasználni.
Nem vonhatóak össze más akciókkal vagy kedvezmény kuponokkal.

Partner termékek kivételével


17 A legjobb ár garancia

Amennyiben a honlapunkon történő vásárlást követően a megvásárolt terméket kiszállítási díjjal együtt olcsóbban is megtalálja egy másik magyar internetes oldalon, amely online fizetési lehetőséget is kínál, a SPARTOO megtéríti Önnek a két ár közötti különbség kétszeresét.

A különbség összegének visszafizetése az alábbi feltételek együttes teljesülésétől függ : :
- A jelzett árnak tartalmaznia kell a szállítási díjat,
- Az olcsóbb ár semmilyen különleges kedvezményt nem élvezhet,
- A kiszállítás feltételei megegyeznek (készleten lévő árucikk, legalább egy ingyenes kézbesítési mód felajánlása a honlapon),
- A termékeknek azonosnak kell lenniük: új termék, megegyező márka, megegyező modell, megegyező anyag, megegyező szín,
- Az olcsóbb árat kínáló oldalon a terméknek kaphatónak kell legyen az ügyfél által megvásárolni kívánt méretben és színben,
- Az ajánlatot egy ".hu" kiterjesztéssel rendelkező webhelynek kell megtennie, magyarul, forintban,
- A fizetés on-line rendszeren keresztül történik,
- Az ajánlat személyenként maximum egy visszatérítésre vonatkozik és egy termékre, mely a Spartoo.hu oldalon került vásárlásra.

A Legjobb Ár Garancia nem vonatkozik az alábbiakra:
- kifutó vagy leárazott termékek
- licit alapú oldalakon, apróhirdetésekben, kirakat oldalakon vagy magánértékesítési kirakatoldalakon árusított termékek
- partnereink által eladott és kiszállított termékek
- Magyarország területén kívüli kiszállítások esetén

A legobb ár garanciára vonatkozó eljárás
A vásárlást követő 5 napon belül kell eljuttatni kérését a Spartoo számára, az Ügyfélszolgálat kapcsolatfelvételi űrlapjának kitöltésével, az alábbiak figyelembe vételével:
- üzenetében tüntesse fel a Spartoo rendelési számát
- jelezze az oldal URL címét, ahol a termék olcsóbb, valamint a termékleírás URL címét is.
Amennyiben minden fenti feltétel teljesül, és a jogos elállási idő leteltét követően az Ügyfél megkívánja tartani a terméket, a SPARTOO.HU vállalja az ügyfél részére az árkülönbözet kétszeresének visszafizetését.
Az ügyfél részére történő visszatérítés kifizetésének módját a SPARTOO.HU választja meg. Ennek határideje maximum 30 nap.

18 Mediáció

Ha vita merülne fel, bármely ügyfél küldhet írásos kérelmet a SPARTOO részére, aki megtesz mindent, hogy megoldja azt. Ha a békés rendezési kísérlet sikertelen, akkor a békés panaszt követő egy éven belül egy kérelmet kell benyújtani egy közvetítő részére. Az ügyfélnek lehetősége van, a vita rendezésére, a következő " vitarendezési " platformhoz fordulni: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

19 Garancia

A megfelelőségre vonatkozó jogi szavatosság a kézhezvételtől számítva 2 éven keresztül érvényes, ezen belül 2 hónap van a megfelelőségi probléma felfedezésére.

Az első 6 hónapban a SPARTOO.HU kötelessége bizonyítani, hogy a hiba nem volt kimutatható (a megfelelőségi probléma hiányát), azután a fennmaradó 18 hónapban az ügyfél kötelessége bizonyítania megfelelőségi problémát.

A megfelelőségi szavatosság nem vonatkozik a megváltoztatott termékre, a természetes elhasználódásra, a termék nem rendeltetésszerű használatára, a nem megfelelő karbantartásra, és a szállító által vagy a termék tárolása közben okozott kár esetében.

A termék cseréjére vagy javítására ingyenesen 15 nap áll rendelkezésre, kivéve ha ez aránytalan a kárral vagy nem lehetséges. Abban az esetben, ha nem lehetséges a csere vagy a javítás, a Spartoo ingyenesen, részében vagy teljes egészében visszafizeti a termék árát, esettől függően.
A szóban forgó termék a SPARTOO.HU oldalán kellett, hogy rendelve legyen és az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni. Minden kérdést a következő e-mail címre kell elküldeni: ertekesitesutaniszolgaltatas@spartoo.hu.


20 SPARTOO Premium

A Spartoo.hu lehetőséget ad ügyfeleinek a Spartoo Premium szolgáltatásra való előfizetésre.
A Spartoo Premium egy 12 hónapra szóló fizetős szolgáltatás, melynek díját a rendelés pillanatában kell kiegyenlíteni. Amennyiben az ügyfél 12 hónap elteltével továbbra is szeretné élvezni a szolgáltatás előnyeit, úgy az új éves díj megfizetése mellett megújíthatja előfizetését az oldalon további 12 hónapra.
A Spartoo Premium szolgáltatás előnyei nem érvényesíthetőek a partner termékekre, vagyis amelyek "Partner termék" megjelöléssel vannak ellátva.



  • A Spartoo Premium előnyei a következők:


- Fizetés utánvéttel a Magyar Postán keresztül díjmentesen.
- 10% azonnali kedvezmény minden termékre a leárazásokon kívüli időszakokban.
- 5% azonnali kedvezmény minden termékre a leárazások alatt.
- Exkluzív ajánlatok: extra kedvezmények a Premium ügyfeleknek fenntartott napokban.




  • A kedvezmények felhasználására vonatkozó kondíciók:


- A 10% kedvezmény felhasználására vonatkozó kondíciók: ezen árkedvezmény nem vonható össze más kuponokkal és nem vonatkozik a promócióból kivont márkákra. (tekintse meg az aktuális ajánlatok feltételeit).

- Az 5% kedvezmény felhasználására vonatkozó kondíciók: e kedvezmény összevonható a leárazások során az oldalon jelzett akcióval. E kedvezmény csak a leárazások alatt az oldalon feltüntetett akciós árkedvezménnyel vonható össze, de nem vonható össze más kuponokkal.

21 Alkalmazandó jog - Nyelv

Ezen Általános Szerződési Feltételek és az azokból eredő műveletek kapcsán a francia jog az irányadó, és a francia jog hatálya alá tartoznak.
Francia nyelven íródtak.
Abban az esetben, ha egy vagy több idegen nyelvre lefordítják őket, vita esetén csak a francia szöveg az irányadó.

22 Environnement

20.1: Eco-organisme de la filière textile


Conformément aux dispositions relatives à la responsabilité élargie du producteur (REP) pour les metteurs sur le marché de produits textiles d’habillement, de chaussures et de linge de maison, SPARTOO a adhéré à l’éco-organisme « Refashion » et est enregistré sous le numéro d'identifiant Unique : FR205159_11ECMK délivré par l’ADEME.


20.2: Eco-organisme emballage


Conformément aux dispositions relatives à la responsabilité élargie du producteur (REP) dans le cadre de la gestion des déchets d’emballages ménagers, SPARTOO a adhéré à l’éco-organisme emballage « ADELPHE » et est enregistré sous le numéro d’identifiant Unique : FR205159_01QZOL délivré par l’ADEME.

Mondja el véleményét
PREMIUM